Τα ήδη γνωστά μας αδελφά Ε/Γ-Ο/Γ Blue Star 1 & Blue Star 2 ναυπηγήθηκαν το 2000 στα Ναυπηγεία Van der Gissen de Noord, στο Ρόττερνταμ της Ολλανδίας ως Superferry-Atlantic και Superferry-Pacific αντίστοιχα για λογαριασμό της Blue Star Ferries.
Μήκος (μ):176,10
Stabilizers: Πλάτος (μ):25,7
Πλήρης Κλιματισμός
Μέγιστη Ταχύτητα: 28,0 κόμβοι
Καμπίνες PURE
Καμπίνες:192
Καμπίνες για άτομα με ειδικές ανάγκες
Ικανότητα μεταφοράς επιβατών:1.890
Καμπίνες για επιβάτες με κατοικίδια
Ικανότητα μεταφοράς οχημάτων:780 ή 1.718 γραμμικά μέτρα
Καθίσματα Αεροπορικού Τύπου
ΥπηρεσίεςFLOCAFE Μπαρ
Ασύρματη σύνδεση Internet (Wi-Fi)
Μπαρ Καταστρώματος FLOCAFE
Τηλέφωνο με κερματοδέκτη
GOODY'S
ATM
Self-Service
Αναρρωτήριο / Τηλεϊατρική Κάλυψη
Εστιατόριο A la Carte
Ανελκυστήρας / Κυλιόμενες σκάλες
Κατάστημα / Boutique
Ειδικοί χώροι φύλαξης κατοικίδιων
Ταξιδέψτε απευθείας από και προς Πειραιά σε 9 πραγματικά ώρες, με την άνεση και την πολυτέλεια που παρέχουν τα BS 1 & BS 2, ιδιαίτερα το φιλόξενο προσωπικό του BS 1, που προέρχεται και από την πρόσφατη 2χρονη παρουσία του πλοίου με μίσθωση, στις γραμμές της Νορβηγίας.
Πιστεύουμε ότι θα πρέπει επιτέλους η εταιρεία να καταλάβει ότι η έλλειψη βασικού εξοπλισμού στα κυλικεία και τα bars των πλοίων της, την δυσφημούν, διότι ο επιβάτης είτε είναι ένα μικρό παιδί είτε είναι ηλικιωμένος, πληρώνουν για να φάνε ένα απλό τοστ ή ένα σάντουιτς και ζητούν απλώς να είναι ψημένα και ζεστά και όχι παγωμένα από το ψυγείο. Η απάντηση των υπευθύνων ότι είναι ευθύνη της εταιρείας που μισθώνει τα κυλικεία, δεν είναι απάντηση και δεν αφορά τους επιβάτες, αλλά την εταιρεία και την ελέγχουσα αρχή.
Τέλος να υπενθυμίσουμε ότι η απαγόρευση της χρήσης του ασανσέρ στην κάθοδο είναι παράνομη και καταχρηστική, διότι εξαναγκάζουν τους επιβάτες με μικρά παιδιά και αποσκευές, ηλικιωμένους, γέροντες και ασθενείς, να υποβάλλονται κυρίως τα ξημερώματα σε φοβερή δοκιμασία ώστε να κατέβουν 3-4 ορόφους μέχρι την έξοδο. Θα πρέπει να εξευρεθεί λύση και μέριμνα για τους ευπαθείς τουλάχιστον επιβάτες και τα παιδιά. Αυτές οι πρακτικές που συνέβηκαν το καλοκαίρι που τελειώνει στις 12 Σεπτεμβρίου, ελπίζουμε και ευχόμαστε να μην ξανασυμβούν στα νησιά μας
Stabilizers: Πλάτος (μ):25,7
Πλήρης Κλιματισμός
Μέγιστη Ταχύτητα: 28,0 κόμβοι
Καμπίνες PURE
Καμπίνες:192
Καμπίνες για άτομα με ειδικές ανάγκες
Ικανότητα μεταφοράς επιβατών:1.890
Καμπίνες για επιβάτες με κατοικίδια
Ικανότητα μεταφοράς οχημάτων:780 ή 1.718 γραμμικά μέτρα
Καθίσματα Αεροπορικού Τύπου
ΥπηρεσίεςFLOCAFE Μπαρ
Ασύρματη σύνδεση Internet (Wi-Fi)
Μπαρ Καταστρώματος FLOCAFE
Τηλέφωνο με κερματοδέκτη
GOODY'S
ATM
Self-Service
Αναρρωτήριο / Τηλεϊατρική Κάλυψη
Εστιατόριο A la Carte
Ανελκυστήρας / Κυλιόμενες σκάλες
Κατάστημα / Boutique
Ειδικοί χώροι φύλαξης κατοικίδιων
Ταξιδέψτε απευθείας από και προς Πειραιά σε 9 πραγματικά ώρες, με την άνεση και την πολυτέλεια που παρέχουν τα BS 1 & BS 2, ιδιαίτερα το φιλόξενο προσωπικό του BS 1, που προέρχεται και από την πρόσφατη 2χρονη παρουσία του πλοίου με μίσθωση, στις γραμμές της Νορβηγίας.
Πιστεύουμε ότι θα πρέπει επιτέλους η εταιρεία να καταλάβει ότι η έλλειψη βασικού εξοπλισμού στα κυλικεία και τα bars των πλοίων της, την δυσφημούν, διότι ο επιβάτης είτε είναι ένα μικρό παιδί είτε είναι ηλικιωμένος, πληρώνουν για να φάνε ένα απλό τοστ ή ένα σάντουιτς και ζητούν απλώς να είναι ψημένα και ζεστά και όχι παγωμένα από το ψυγείο. Η απάντηση των υπευθύνων ότι είναι ευθύνη της εταιρείας που μισθώνει τα κυλικεία, δεν είναι απάντηση και δεν αφορά τους επιβάτες, αλλά την εταιρεία και την ελέγχουσα αρχή.
Τέλος να υπενθυμίσουμε ότι η απαγόρευση της χρήσης του ασανσέρ στην κάθοδο είναι παράνομη και καταχρηστική, διότι εξαναγκάζουν τους επιβάτες με μικρά παιδιά και αποσκευές, ηλικιωμένους, γέροντες και ασθενείς, να υποβάλλονται κυρίως τα ξημερώματα σε φοβερή δοκιμασία ώστε να κατέβουν 3-4 ορόφους μέχρι την έξοδο. Θα πρέπει να εξευρεθεί λύση και μέριμνα για τους ευπαθείς τουλάχιστον επιβάτες και τα παιδιά. Αυτές οι πρακτικές που συνέβηκαν το καλοκαίρι που τελειώνει στις 12 Σεπτεμβρίου, ελπίζουμε και ευχόμαστε να μην ξανασυμβούν στα νησιά μας
Δ. Λεκάτης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου