Καταθέσαμε την πρόταση για την ανέγερση Μνημείου της Σαμιακής Εθνικής Αντίστασης στην πρωτεύουσα της Σάμου, ώστε να τιμούμε και να μαθαίνουμε την νεότερη ιστορία μας, την Εθνική Αντίσταση και το ΕΑΜ, που με την δράση του κράτησε ψηλά τα λάβαρα της Ελευθερίας, της Εθνικής Ανεξαρτησίας και της Κοινωνικής Δικαιοσύνης τα δίσεκτα χρόνια 1941-44. Όταν μάλιστα πολλοί δεν γνωρίζουν ότι οι αντάρτες του ΕΑΜ το Σεπτέμβρη του 1943 απελευθέρωσαν τη Σάμο, μετά την συνθηκολόγηση των Ιταλών και σχημάτισαν προσωρινή κυβέρνηση με επικεφαλής το Μητροπολίτη Ειρηναίο, ο οποίος είχε υποστηρίξει το αντάρτικο στο νησί. Προτείναμε να αναλάβει μια επιτροπή με επικεφαλής τον Χρίστο Λάνδρο να καταθέσει πρόταση για τη χωροθέτηση και το είδος του Μνημείου.
2. Ζητήσαμε να αποσταλεί επιστολή από τη Δημοτική Αρχή προς την Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου για την άμεση λειτουργία του προγράμματος ΤΕΒΑ (Ταμείο Ευρωπαϊκής Βοήθειας Απόρων). Είναι κρίμα, σημαντικοί ευρωπαϊκοί πόροι που μπορούν να δώσουν μια ανάσα σε ευάλωτα νοικοκυριά (απόρους, ανέργους, πολύτεκνους κ.α.) στους δύσκολους καιρούς της ακρίβειας, να μην αξιοποιούνται με αποκλειστική ευθύνη της Περιφέρειας και να επαφίονται στην ελεημοσύνη.
3. Επειδή είναι σε εξέλιξη η διαγωνιστική διαδικασία (προϋπολογισμού 1.933.791,34 € με το ΦΠΑ) των Μελετών για το Τοπικό Πολεοδομικό Σχέδιο του Δήμου Ανατολικής Σάμου ( μαζί με τη ΔΕ Καρλοβάσου) ζητήσαμε από το Δήμαρχο να συστήσει Επιτροπή παρακολούθησης της Μελέτης του ΤΠΣ (στη οποία να συμμετέχουν εκπρόσωποι των 2 Δήμων, εκπρόσωπος του τοπικού Τεχνικού Επιμελητηρίου-ΤΕΕ, αλλά και άλλοι εκπρόσωποι με γνώση του αντικειμένου) ώστε να παρακολουθείται εκ του σύνεγγυς η πορεία της μελέτης, καθόσον η κυβέρνηση επέλεξε να έχει αυτή τον κεντρικό έλεγχο των διαγωνισμών σε όλη την Ελλάδα και όχι οι Δήμοι.
4. Για το θέμα της συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου, που αφορούσε την αστική συγκοινωνία, καταθέσαμε την πρόταση για την άμεση επαναλειτουργία της Δημοτικής Συγκοινωνίας, που με ευθύνη της παρούσας Δημοτικής Αρχής για 3 χρόνια, με διάφορες δικαιολογίες, σταμάτησε να πραγματοποιεί δρομολόγια στην πρωτεύουσα. Δυστυχώς, η Δημοτική Αρχή δεν ενδιαφέρεται για το δημόσιο χαρακτήρα της αστικής συγκοινωνίας και απαξιώνοντας τη δημοτική συγκοινωνία θέλησε να εκχωρήσει το συγκοινωνιακό έργο στο ΚΤΕΛ, πληρώνοντας σημαντικά ποσά.
Η Δημοτική Αρχή έπρεπε στα 3 αυτά χρόνια να προβεί στην αγορά νέων σύγχρονων ηλεκτρικών λεωφορείων και να προσλάβει οδηγούς, ώστε να παρέχει η ίδια ένα σωστό συγκοινωνιακό έργο στους πολίτες και τους επισκέπτες μας. Το είδαμε και στο χθεσινό Δημοτικό Συμβούλιο με τις παλινωδίες της και τις αλληλοαναιρούμενες εισηγήσεις της. Τελικά με πρότασή μας, διασώζουμε την ύπαρξη της Δημοτικής Συγκοινωνίας και αποφασίστηκε και με τη ψήφο μας στο προσεχές εξάμηνο η Δημοτική Αρχή να κάνει τις απαραίτητες ενέργειες (αγορά λεωφορείων, προσλήψεις οδηγών) για να υποστηρίξει, ως Δημοτική υπηρεσία με ίδια μέσα, το συγκοινωνιακό έργο. Μέχρι τότε, επειδή άμεσα πρέπει οι συμπολίτες μας να εξυπηρετηθούν, να προβεί η Δημοτική Αρχή σε πρόσκληση ανάθεσης της υπηρεσίας του συγκοινωνιακού έργου, ευθύνης της Δημοτικής συγκοινωνίας, σε οικονομικούς φορείς που έχουν τη δυνατότητα σύμφωνα με όσα προβλέπει η νομοθεσία.»
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου