C/S Blue Saphire: Μεγάλη η συνεισφορά του στην αύξηση του τουρισμού κρουαζιέρας για το νησί μας. Σχεδόν διπλασίασε τις προσεγγίσεις στο Πυθαγόρειο σε σχέση με αυτές του 2024. Έναρξη στις 31 Μαρτίου. Λήξη στις 15 Οκτωβρίου 2025.
Με αφετήριο λιμένα (home port) τον λιμένα του Cesme, θα ταξιδέψει τους 760 επιβάτες του με 3ήμερες/4ήμερες/5νθήμερες κρουαζιέρες στην Ρόδο, την Κω, την Λέρο, την Πάτμο, την Σαντορίνη, την Μύκονο και τη Σάμο πάντα στο τέλος της κάθε κρουαζιέρας λίγες ώρες πριν επιστρέψει στον Cesme. Έτσι μας αφήνει ορισμένες αμφιβολίες κατά πόσο θα μπορέσει να βρεθεί 39 φορές στο Πυθαγόρειο από τις 19.30-στις 01.30 της επομένης λίγες ώρες πριν καταπλεύσει στον Cesme (07.30) αποβιβάζοντας τους επιβάτες του.
Από την άλλη όμως άποψη, οι επιβάτες θα αποζημιωθούν διασκεδάζοντας στο φανταστικά γραφικό Πυθαγόρειο ιδίως την νύχτα, ιδανικό για τους νέους που θα έχουν τόσες πολλές εμπειρίες διασκέδασης από τους specialist του είδους . Άλλωστε ο τελευταίος προορισμός στις κάθε είδους εκδρομές/διακοπές/κρουαζιέρες κλπ καλύπτει συνολικά σχεδόν όλη την διάρκεια της περιόδου και αφήνει το ερωτηματικό στον επισκέπτη ,εάν αξίζει αυτός ο προορισμός να είναι στις προθέσεις/προτιμήσεις /επιλογές του ως μελλοντικός προορισμός διακοπών.
Το εγχείρημα της ολιγόωρης παραμονής μας φέρνει 24 χρόνια πίσω. Ήταν το 2001,που η μοναδική ελληνική εταιρεία κρουαζιέρας η φημισμένη ROC (Royal Olympic Cruises) των αδελφών Γεώργιου και Ανδρέα Ποταμιάνου και της οικογένειας Κιοσέογλου είχε παραγγείλει στα διάσημα Γερμανικά ναυπηγεία Blohm+ Voss του Αμβούργου, 2 υπερσύγχρονα κρουαζιερόπλοια το Olympic Voyager και το Olympic Explorer,180 μ. μήκος, 25,5 μ. πλάτος, 800 επιβάτες, 360 άτομα πλήρωμα, 400 καμπίνες, 28 μίλια δρόμο και το κυριότερο ,πλοία παντός καιρού, ακόμα και με δύναμη ανέμου 8 Μποφώρ έχαναν μόλις 1 μίλι απ' την ταχύτητά τους.
Το εγχείρημα της ολιγόωρης παραμονής μας φέρνει 24 χρόνια πίσω. Ήταν το 2001,που η μοναδική ελληνική εταιρεία κρουαζιέρας η φημισμένη ROC (Royal Olympic Cruises) των αδελφών Γεώργιου και Ανδρέα Ποταμιάνου και της οικογένειας Κιοσέογλου είχε παραγγείλει στα διάσημα Γερμανικά ναυπηγεία Blohm+ Voss του Αμβούργου, 2 υπερσύγχρονα κρουαζιερόπλοια το Olympic Voyager και το Olympic Explorer,180 μ. μήκος, 25,5 μ. πλάτος, 800 επιβάτες, 360 άτομα πλήρωμα, 400 καμπίνες, 28 μίλια δρόμο και το κυριότερο ,πλοία παντός καιρού, ακόμα και με δύναμη ανέμου 8 Μποφώρ έχαναν μόλις 1 μίλι απ' την ταχύτητά τους.
Το πρώτο εξ αυτών στην επταήμερη κρουαζιέρα στα ελληνικά νησιά είχε επιλέξει τον λιμένα του Πυθαγορείου. Το βαπόρι προσέγγιζε κάθε Τρίτη απόγευμα αν θυμάμαι, προερχόμενο από το Κουσάντασι, αγκυροβολούσε αρόδου και αποβίβαζε τους επιβάτες με τοπικά καίκια/λάντσες και έφευγε ξημερώματα για την Πάτμο. Πλημύριζε το Πυθαγόρειο με τουρίστες αλλά και πολλούς ντόπιους που έρχονταν να θαυμάσουν το νεότευκτο κόσμημα της ελληνικής κρουαζιέρας. Το ίδιο πιστεύω θα γίνει και φέτος. Οι επιχειρηματίες του τουρισμού στο Πυθαγόρειο έχουν και την εμπειρία και τον επαγγελματισμό ,ώστε να ανταποκριθούν στην πρόκληση του καλοκαιριού που έρχεται.
Ας δούμε τις προσεγγίσεις του Blue Saphire στον λιμένα Πυθαγορείου για το 2025.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου