Η ανάθεση της γραμμής υπεγράφη την Πέμπτη, 7 Νοεμβρίου 2024, στο Υπουργείο Ναυτιλίας και αφορά 3 δρομολόγια/εβδομάδα πλέον ενός (1) τετάρτου από 2 Ιουνίου-31 Αυγούστου (συνολικά 13 εβδομάδες), για την εξυπηρέτηση της τουριστικής περιόδου.
Η σύμβαση ισχύει από 8 Νοεμβρίου 2024, μέχρι να ολοκληρωθεί ο διαγωνισμός για το δρομολογιακό έτος 2024-2025 και όχι πέραν της 31 Οκτωβρίου 2025. Πλοίο αντικαταστάτης δηλώθηκε το Ε/Γ-Ο/Γ ΣΤΑΥΡΟΣ Ν.Π.10599, το οποίο και θα ξεκινήσει την γραμμή από σήμερα 8/11- 17/11/2024 και από 18/11/2024 θα πάρει την θέση του το ΣΑΟΝΗΣΟΣ.
Ήδη η εταιρεία ανήρτησε τα πρώτα 3 συνεχόμενα δρομολόγια προκειμένου να αναπνεύσουν τα νησιά και από την ερχόμενη εβδομάδα θα συνεχίσει με τα 3 δρομολόγια, δηλαδή κάθε Τρίτη-Παρασκευή & Κυριακή.
Tο ερώτημα που μας απασχολεί είναι κατά πόσο συμφέρει ένα πλοίο να δουλεύει 3 ημέρες την εβδομάδα και 4 το καλοκαίρι και τις άλλες τέσσερις (4);… Μήπως το προορίζουν και για τις άλλες 2 γραμμές με αφετηρία την Κάλυμνο 1) ΚΑΛΥΜΝΟΣ – ΚΩΣ – ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑ και ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ, 2) ΚΑΛΥΜΝΟΣ – ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑ και ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ που εξυπηρετούσε μέχρι 31 Οκτωβρίου 2024 το N.KAΛYMNOΣ; Όσο για το καράβι της ΑΝΕ Καλύμνου, εάν τροποποιηθούν οι όροι του διαγωνισμού μπορεί να το δούμε να μετατίθεται στην Ρόδο για να αναλάβει τις γραμμές 1) ΡΟΔΟΣ – ΣΥΜΗ – ΤΗΛΟΣ – ΝΙΣΥΡΟΣ – ΚΩΣ και ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ και 2) ΡΟΔΟΣ – ΧΑΛΚΗ και ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ή μπορεί να γίνει και το αντίστροφο; Η αναβολή του ΣΑΣ της 7ης Νοεμβρίου για την 8η Νοεμβρίου δεν είναι τυχαία. Μήπως η επιστολή του αγίου Καλύμνου κ.κ. Παϊσίου στον πρωθυπουργό, τους υπουργούς της κυβέρνησης και μια σελίδα αποδέκτες έπιασε τόπο;
Ε/Γ-Ο/Γ ΣΑΟΝΗΣΟΣ (Το νησί του όρους ΣΑΟΣ της Σαμοθράκης)
Σημαία Greece
IMO 9104627
MMSI 239775900
Διακριτικό (Call Sign) SVAG8
Έτος ναυπήγησης: 1994στην Ιαπωνία ως Rokko Express, που άλλαξε σε Liberty Bell, και σε Liberty B
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ:
ΟΛΙΚΟ ΜΗΚΟΣ: 78m
ΠΛΑΤΟΣ: 12,30m
ΜΕΓΙΣΤΟ ΒΥΘΙΣΜΑ: 3,10m
ΜΕΓΙΣΤΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ: 19,5 κόμβοι
ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ: 16 κόμβοι
ΟΛΙΚΗ ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ: 1.225,43 (ΚΟΧ)
ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΕΠΙΒΑΤΩΝ: 350
ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ: 45
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΦΟΡΤΗΓΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ DECK: 100m
ΚΥΡΙΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ HANSHIN 6MX28 Χ
ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ & ΠΑΡΟΧΕΣ:
ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΑΜΕΑ
ΕΙΔΙΚΟΙ ΧΩΡΟΙ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ ΕΠΙΒΑΤΩΝ
ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΩΝ ΖΩΩΝ
ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΩΣΤΙΚΩΝ (MES)
ΠΛΗΡΗΣ ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΣ
ΤΗΛΕΟΡΑΣΕΙΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ
ΑΝΑΡΡΩΤΗΡΙΟ
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ
ΣΑΛΟΝΙ – ΜΠΑΡ (ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ – ΚΑΤΑΣΤΡΩΜΑΤΟΣ)
ΥΠΑΙΘΡΙΟ ΚΑΘΙΣΤΙΚΟ ΓΙΑ ΚΑΠΝΙΖΟΝΤΕΣ
Ε/Γ-Ο/Γ ΣΤΑΥΡΟΣ ΙΜΟ: 8973136
ΕΤΟΣ ΝΑΥΠΗΓΗΣΗΣ: 2001 στην Ελλάδα στο ναυπηγείο ΑΤΣΑΛΑΚΗΣ ως ΣΑΟΣ ΙΙ
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ:
ΟΛΙΚΟ ΜΗΚΟΣ: 84m
ΠΛΑΤΟΣ: 14,42m
ΜΕΓΙΣΤΟ ΒΥΘΙΣΜΑ: 4,5m
ΜΕΓΙΣΤΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ: 18 κόμβοι
ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ: 16 κόμβοι
ΟΛΙΚΗ ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ: 2.148,80 (ΚΟΧ)
ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΕΠΙΒΑΤΩΝ: 587
ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ: 100
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΦΟΡΤΗΓΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ DECK: 200m
ΚΥΡΙΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ: WARTSILA 16V200 CW: Χ 2
ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ & ΠΑΡΟΧΕΣ:
ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΑΜΕΑ
ΕΙΔΙΚΟΙ ΧΩΡΟΙ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ ΕΠΙΒΑΤΩΝ
ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΩΝ ΖΩΩΝ
ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΩΣΤΙΚΩΝ (MES)
ΠΛΗΡΗΣ ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΣ
ΤΗΛΕΟΡΑΣΕΙΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ
ΑΝΑΡΡΩΤΗΡΙΟ
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ
ΣΑΛΟΝΙ – ΜΠΑΡ (ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ – ΚΑΤΑΣΤΡΩΜΑΤΟΣ)
ΥΠΑΙΘΡΙΟ ΚΑΘΙΣΤΙΚΟ ΓΙΑ ΚΑΠΝΙΖΟΝΤΕΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου