Υπάρχουν κάποιες δρομολογιακές γραμμές για τις οποίες δεν δόθηκε παράταση και βρίσκονται σε εκκρεμότητα. Μεταξύ αυτών συμπεριλαμβάνονται και οι δύο γραμμές που μέχρι και την 31η Οκτωβρίου 2024, είχαν ανατεθεί και εξυπηρετούσε το πλοίο “Ν. ΚΑΛΥΜΝΟΣ” της ΑΝΕΚ: ΚΑΛΥΜΝΟΣ-ΛΕΡΟΣ-ΛΕΙΨΟΙ-ΠΑΤΜΟΣ-ΑΡΚΙΟΙ-ΑΓΑΘΟΝΗΣΙ-ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟ ΣΑΜΟΥ και επιστροφή, με υποχρέωση προσέγγισης στο ΦΑΡΜΑΚΟΝΗΣΙ 2 φορές το μήνα ΚΑΛΥΜΝΟΣ-ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑ με επιστροφή και ΚΑΛΥΜΝΟΣ-ΚΩΣ -ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑ με επιστροφή.
Να σημειώσουμε ότι από το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής ήδη βρίσκεται σε εξέλιξη από την Πέμπτη, 24 Οκτωβρίου 2024, πρόσκληση σύναψης σύμβασης ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας προς εξυπηρέτηση δρομολογιακών γραμμών, μέχρι ολοκλήρωσης του ” ανοικτού δημόσιου διεθνούς αρχικού μειοδοτικού διαγωνισμού για την εξυπηρέτηση δρομολογιακών γραμμών με σύναψη σύμβασης ή συμβάσεων ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας δρομολογιακής περιόδου 2024 – 2025″
Λόγω του επείγοντος του θέματος, οι ενδιαφερόμενοι θα έπρεπε να καταθέσουν:
α) σχετική αίτηση εκδήλωσης ενδιαφέροντος μέχρι την Τετάρτη 30-10-2024 και ώρα 10:00, καθώς και
β) Τα προβλεπόμενα δικαιολογητικά, προκειμένου να συναφθούν οι σχετικές συμβάσεις, μέχρι την Παρασκευή 01-11-2024 και ώρα 10:00, σύμφωνα με τους όρους και προϋποθέσεις της υπ’ αριθμ. 2252.1.1/73526/24/15-10-2024 προκήρυξης.
Για τη δρομολογιακή γραμμή ΚΑΛΥΜΝΟΣ-ΛΕΡΟΣ-ΛΕΙΨΟΙ-ΠΑΤΜΟΣ-ΑΡΚΙΟΙ-ΑΓΑΘΟΝΗΣΙ-ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟ ΣΑΜΟΥ και επιστροφή, με υποχρέωση προσέγγισης στο ΦΑΡΜΑΚΟΝΗΣΙ 2 φορές το μήνα, εκτός από την ΑΝΕΚ με το “Ν.ΚΑΛΥΜΝΟΣ”, όπως ήδη έχει ανακοινώσει προ ημερών η SAOS FERRIES θα διεκδικήσει και αυτή με τα δύο πλοία της “ΣΤΑΥΡΟΣ” και το “ΣΑΟΝΗΣΟΣ”.
Να σημειώσουμε ότι το Ε/Γ-Ο/Γ “ΣΤΑΥΡΟΣ” στις 31 Οκτωβρίου 2024 ολοκλήρωσε τις συμβάσεις που του είχαν ανατεθεί στις γραμμές ΚΩΣ-ΡΟΔΟΣ με ενδιάμεσα νησιά και ΡΟΔΟΣ -ΚΑΣΤΕΛΛΟΡΙΖΟ και στις 6.45 μμ εκτελώντας το τελευταίο του δρομολόγιο ΡΟΔΟΣ-ΚΩΣ κατέπλευσε στη συνέχεια στο λιμάνι της Καλύμνου όπου ελλιμενίζεται.
Επίσης στη γνωστή του θέση έχει προσδέσει το πλοίο “Ν. ΚΑΛΥΜΝΟΣ” μετά το τελευταίο του δρομολόγιο προς ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑ.
Τα 2 πλοία που φαίνονται και στη φωτογραφία, αναμένουν τις εξελίξεις στην πρόσκληση του ΥΝΑΝΠ και πολύ σύντομα ,στις αμέσως επόμενες ημέρες, ίσως και σήμερα, να γίνει γνωστό σε ποια εταιρεία και σε ποιο πλοίο τελικά θα ανατεθεί η δρομολογιακή γραμμή ΚΑΛΥΜΝΟΣ-ΛΕΡΟΣ-ΛΕΙΨΟΙ-ΠΑΤΜΟΣ-ΑΡΚΙΟΙ-ΑΓΑΘΟΝΗΣΙ-ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟ ΣΑΜΟΥ και επιστροφή, με υποχρέωση προσέγγισης στο ΦΑΡΜΑΚΟΝΗΣΙ 2 φορές το μήνα. Η ανάθεση θα αφορά σε πρώτο χρόνο, το διάστημα μέχρι την ολοκλήρωση του νέου διαγωνισμού.
Πηγή: kalymnos-news.gr
Σχόλια «Σαμιακού Βήματος»
Στη βαθμολογία της επιτροπής του Υπουργείου, σύμφωνα με τα κριτήρια αξιολόγησης,το ΝΗΣΟΣ ΚΑΛΥΜΝΟΣ υστερεί και από τα 2 πλοία της SAOS FERRIES (ΣΑΟΝΗΣΟΣ & ΣΤΑΥΡΟΣ). Το μειονέκτημα των 2 πλοίων της saos είναι η αδυναμία προσέγγισης στο ΦΑΡΜΑΚΟΝΗΣΙ, 2 φορές το μήνα χωρίς επιδότηση, όπως αναφέρει η προκήρυξη, λόγω του μικρού μεγέθους του χώρου των ελιγμών πρόσδεσης στην υποτυπώδη προβλήτα του νησιού λόγω μεγαλύτερου μήκους των πλοίων από το Ν. Κάλυμνος.
Πηγές από την Κάλυμνο διέρρευσαν την πληροφορία ότι η εταιρεία προτίθεται να συνεχίσει με το ίδιο μίσθωμα (17.500 €) έναντι των 25.000 € που προσφέρει το Υπουργείο. Πιθανότερη λύση θεωρούμε την παράταση δρομολόγησης του Ν. Κάλυμνος μέχρι 31/12 2024 και μέχρι να ολοκληρωθεί ο διαγωνισμός της 15/11/2024 που αφορά την δρομολογιακή περίοδο 1/11/24-31/10/2025... έχει ο θεός. Προσωρινά την εξυπηρέτηση του Αγαθονησίου με το Πυθαγόρειο έχει αναλάβει, όπως και τον Σεπτέμβριο, το ΜΕΓΑΛΟΧΑΡΗ.
Δ. Λεκάτης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου