15 Οκτ 2024

Ο βουλευτής Σάμου για το κλείσιμο του αεροδρομίου - Δέσμευση από Attica Group για επιπλέον δρομολόγηση πλοίων της εταιρείας

Φωτό: «Σαμιακόν Βήμα»
Με αφορμή το κλείσιμο του αεροδρομίου Σάμου «Αρίσταρχος ο Σάμιος» για 20 ημέρες (5 έως 25 Νοεμβρίου 2024), λόγω απαραίτητων εργασιών, και τις αντιδράσεις που υπάρχουν για την πολυήμερη ταλαιπωρία κατοίκων και επισκεπτών του νησιού μας, ο βουλευτής Σάμου, Χριστόδουλος Στεφανάδης, ανέφερε τα εξής:

«Σχετικά με το σοβαρό πρόβλημα που θα προκύψει λόγω της αναστολής λειτουργίας του αεροδρομίου «Αρίσταρχος» το μήνα Νοέμβριο και παρά τις αδιάκοπες προσπάθειες μου για να δοθεί λύση και να μην μείνει το νησί μας απομονωμένο, θα ήθελα να ενημερώσω τους συμπολίτες μας τα ακόλουθα:

Συνεχείς παρεμβάσεις μου στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών για τροποποίηση των χρόνων διενέργειας των έργων (διακεκομμένο ωράριο εργασιών ή ορισμένες ημέρες εκτέλεσής τους) δεν απέδωσαν. Ο υπουργός κατέστησε σαφές ότι δεν μπορεί να γίνει παρέμβαση από το κράτος γιατί η εταιρεία προβάλλει λόγους ασφαλείας των πτήσεων, καθώς και το δικαίωμα της για την εκτέλεση έργων που προκύπτει από την υπάρχουσα σύμβασή της με το δημόσιο.

Επιπλέον δρομολόγηση πλοίων της Attica Group

Ως άλλη λύση προτάθηκε η δρομολόγηση ταχύπλοου (catamaran) προς Χίο ή Ικαρία με δρομολόγια σε συμβατές ώρες με τις αεροπορικές πτήσεις για Αθήνα από τα ανωτέρω νησιά. Απέστειλα στο Υπουργείο τεκμηριωμένη και πλήρη οικονομοτεχνική μελέτη της λύσης αυτής, τα οποία μου προσκόμισε πολύ γνωστός συμπολίτης μας νομικός. Μετά από επεξεργασία του Υπουργείου στην πρόταση, η λύση δεν προκρίθηκε για καθαρά λειτουργικούς λόγους.

Ο βουλευτής Σάμου, καθηγητής Καρδιολογίας, Χριστόδουλος Στεφανάδης

- Τελικά, ο υπουργός Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής με παρέμβαση του στην Attica Group (Hellenic Seaways & Blue Star Ferries) πέτυχε τη δέσμευση της εταιρίας για επιπλέον δρομολόγηση 3 φορές εβδομαδιαίως (πέραν των 3 δρομολογίων που έχουν προγραμματισθεί για τον Νοέμβριο) προς και από Σάμο.

Ευχαριστώ θερμά τον εξαίρετο φίλο μου υπουργό κ. Χρήστο Στυλιανίδη για την κατανόηση του προβλήματος. ... Η ιδανική πάντως λύση, παραμένει η τροποποίηση του σχεδιασμού εκτέλεσης των έργων ή η καθημερινή δρομολόγηση μεγάλου ταχύπλοου πλοίου από Πειραιά (επιπλέον των δρομολογίων που προαναφέρθηκαν), λύση που συνεχίζουμε να επιθυμούμε και να επιζητούμε».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΓΡΑΨΟΥ ΚΑΙ ΕΣΥ ΣΤΑ ALERTS ΤΟΥ ΣΑΜΙΑΚΟΥ ΒΗΜΑΤΟΣ

Δώστε μας ένα Email σας για να μαθαίνετε πρώτοι τι συμβαίνει

* indicates required