Από την έναρξη της χειμερινής περιόδου 2021-2022, 2022-2023 παρουσιάζεται αυτό το περίεργο φαινόμενο, αλλά και την φετινή χειμερινή περίοδο 2023-2024 μέχρι σήμερα δεν έχουν πραγματοποιηθεί 6 δρομολόγια και ιδιαίτερα μόνο τα απευθείας της Δευτέρας από Πειραιά και επιστροφή από Σάμο 3:15 το πρωί της Τρίτης. Ως αιτία της μη εκτέλεσης, αναφέρεται η πολύωρη καθυστέρηση, λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών που επικρατούν στο Βόρειο Αιγαίο σχεδόν κάθε εβδομάδα κατά την εκτέλεση της επιδοτούμενης γραμμής Σάμος-Θεσσαλονίκη-Σάμος, σε συνέχεια της κύριας μη επιδοτούμενης γραμμής Πειραιάς-Σάμος-Πειραιάς.
Το αποτέλεσμα αυτού του σχεδιασμού των λεγόμενων και συνδυαστικών δρομολογίων, λειτουργεί ξεκάθαρα εις βάρος των κατοίκων-επιβατών των νησιών του νομού Σάμου διότι τους στερεί το δικαίωμα της μετάβασης στην Αθήνα την Κυριακή, μεταθέτοντας την αναχώρησή τους τη Δευτέρα, αλλά και των επιβατών της Τρίτης που το ταξίδι τους μετατίθεται χωρίς την θέλησή τους, για την Πέμπτη το μεσημέρι, εφόσον το επίσης επιδοτούμενο δρομολόγιο προς και από την Καβάλα εκτελεσθεί κανονικά. Οι επιβάτες φωνάζουν και διαμαρτύρονται, τα εμπορεύματα καθυστερούν, αλλά… εις ώτα μη ακουόντων. Η λύση της μετακίνησης με το αεροπλάνο είναι πανάκριβη, αλλά δυστυχώς αναγκαία που έχει ως αποτέλεσμα την άφιξη Θεσσαλονίκης λόγω συγχώνευσης με τα δρομολόγια της Κυριακής, που οι επιστροφές καθυστέρησαν πολλές ώρες λόγω απαγορευτικού και πάει λέγοντας. Και δεν συνάδει ούτε με την εφαρμογή της πανάκριβης νησιωτικότητας, ούτε με την εδαφική και κοινωνική συνοχή που επικαλείται ο νόμος. Ας τροποποιηθεί η σύμβαση του ΥΝΑΝΠ με την εταιρεία, ώστε να βρει τρόπο να αναπληρώνει τα ανεκτέλεστα δρομολόγια και όχι να παροπλίζει τα πλοία της, μειώνοντας την προσφορά και να προφασίζεται ότι δεν έχει πλοία. Ας επιδοτηθεί εν ανάγκη η κύρια γραμμή ώστε ο ανάδοχος εκτός από κέρδη να καταγράφει και ζημιές στην μη τήρηση των συμφωνηθέντων γιατί αυτό είναι το ζητούμενο. Επιτέλους ας γίνει κάτι προς όφελος των επιβατών του νομού μας και όχι των πλοιοκτητών, έστω για μια φορά.
Και η ανακοίνωση της εταιρείας για το δρομολόγιο της 9ης Ιανουαρίου
F/B BLUE STAR MYCONOS
Το σημερινό δρομολόγιο του πλοίου από Πειραιά 16:00, για Σύρο-Μύκονο-Άγιο Κήρυκο-Φούρνους-Καρλόβασι-Βαθύ-Χίο-Μυτιλήνη-Λήμνο-Καβάλα και επιστροφή, θα παραμείνει ανεκτέλεστο. Το πλοίο θα αναχωρήσει από Πειραιά την Πέμπτη 11/01/2024 και ώρα 09:00, για Σύρο 12:35- 12:55, Μύκονο 13:40-14:00, Άγιο Κήρυκο 16:15-16:45, Φούρνους 17:10-17:25, Καρλόβασι 18:20-18:50, Βαθύ 19:30-20:10, Καρλόβασι 20:50-21:20, Φούρνους 22:15-22:30, Άγιο Κήρυκο 22:55-23:25, Μύκονο 01:40-02:00, Σύρο 02:45-03:05, Πειραιά 06:40 και εν συνεχεία όπως εγκεκριμένα.
Για το «Σαμιακόν Βήμα»
Δ. Λεκάτης
Και η ανακοίνωση της εταιρείας για το δρομολόγιο της 9ης Ιανουαρίου
F/B BLUE STAR MYCONOS
Το σημερινό δρομολόγιο του πλοίου από Πειραιά 16:00, για Σύρο-Μύκονο-Άγιο Κήρυκο-Φούρνους-Καρλόβασι-Βαθύ-Χίο-Μυτιλήνη-Λήμνο-Καβάλα και επιστροφή, θα παραμείνει ανεκτέλεστο. Το πλοίο θα αναχωρήσει από Πειραιά την Πέμπτη 11/01/2024 και ώρα 09:00, για Σύρο 12:35- 12:55, Μύκονο 13:40-14:00, Άγιο Κήρυκο 16:15-16:45, Φούρνους 17:10-17:25, Καρλόβασι 18:20-18:50, Βαθύ 19:30-20:10, Καρλόβασι 20:50-21:20, Φούρνους 22:15-22:30, Άγιο Κήρυκο 22:55-23:25, Μύκονο 01:40-02:00, Σύρο 02:45-03:05, Πειραιά 06:40 και εν συνεχεία όπως εγκεκριμένα.
Για το «Σαμιακόν Βήμα»
Δ. Λεκάτης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου