Εάν ενδιέφερε, όμως, την κυβέρνηση πραγματικά η βελτίωση της εκπαίδευσης, τότε πώς εξηγείται η χρόνια υποχρηματοδότηση των σχολείων; Γιατί κάθε χρόνο αφήνονται χιλιάδες κενά και αδιόριστοι χιλιάδες εκπαιδευτικοί; Γιατί καταρρέουν υποδομές σε μια σειρά από σχολεία με τραγικές συνέπειες όπως π.χ. στις Σέρρες; Γιατί δεν στήριξαν τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές προκειμένου να αντιμετωπίσουν τα σοβαρά μαθησιακά, κοινωνικά και ψυχοσυναισθηματικά προβλήματα που οξύνθηκαν απότομα τα τελευταία χρόνια, ειδικά με την πανδημία; Όπως και πολλά ακόμη γιατί...
Η εκπαιδευτική κοινότητα έχει λοιπόν πείρα για τις επιδιώξεις της κυβέρνησης. Με μοχλό την αξιολόγηση θέλουν να προχωρήσουν πιο γρήγορα την ταξική διαφοροποίηση των σχολείων, την «αυτονομία και τις δεξιότητες», την «εξοικονόμηση πόρων και τις περικοπές». Επιδιώκουν την πειθάρχηση των εκπαιδευτικών στην αντιεκπαιδευτική πολιτική και στους στόχους της αξιολόγησης, οδηγώντας και στη συρρίκνωση του μορφωτικού περιεχομένου του σχολείου. Παράλληλα ενισχύουν την εντατικοποίηση της δουλειάς των εκπαιδευτικών, καθιερώνουν τις ελαστικές σχέσεις εργασίας, ενώ ορατή είναι και η σύνδεση της αξιολόγησης με μισθούς και απολύσεις.
Καλούμε τους συναδέλφους εκπαιδευτικούς σε μαζική συμμετοχή στην Πανεκπαιδευτική Απεργία – Τετάρτη 15 Φλεβάρη και στις συγκεντρώσεις των εκπαιδευτικών σωματείων του νομού, στη Σάμο 10.30 π.μ. στην πλατεία Πυθαγόρα στο Βαθύ και στην Ικαρία 12.00 στην πλατεία του Ευδήλου.
Καλούμε τα εκπαιδευτικά σωματεία και τις ομοσπονδίες να οργανώσουν έναν πολύμορφο αγώνα, με νέες Γ.Σ. για κλιμάκωση των αγωνιστικών τους αποφάσεων.
Για την Εκτελεστική Γραμματεία
O Πρόεδρος Ο Γραμματέας
Χρήστος Πανούσος Απόστολος Βαλαμώντης»
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου