Η ΚΥΑ κάνει λόγο για αναδρομική ισχύ του μέτρου από 01/01/2022 και αναρωτιόμαστε πως ακριβώς θα εφαρμοστεί αυτό, αφού κανείς δεν έχει ενημερώσει τους κατοίκους των νησιών να κρατάνε αποδείξεις από την αρχή του έτους! Πρόκειται ξεκάθαρα για άλλη μια κούφια επικοινωνιακή εξαγγελία! Έτσι τελικά όπως η κυβέρνηση διαμόρφωσε το σκέλος της επιδότησης, αφήνει εκτός εφαρμογής τον αναπτυξιακό χαρακτήρα του Μεταφορικού Ισοδύναμου Μ.Ι.
Ο ΣΥΡΙΖΑ-Π.Σ., έχοντας σαν σκοπό να ενισχυθεί η επισκεψιμότητα των νησιών, ιδίως των μικρών, είχε επιλέξει η επιδότηση να δίνεται απευθείας στην αντλία. Ένα μέτρο που λειτούργησε προς όφελος τόσο των μόνιμων κατοίκων, όσο και των επισκεπτών, στηρίζοντας τον νησιώτικο πληθυσμό και δίνοντας προοπτικές στην τοπική ανάπτυξη.
Ενώ το Μεταφορικό Ισοδύναμο Μ.Ι. είχε την λογική του άμεσου αντισταθμίσματος, ως αναγνώριση των αρνητικών συνεπειών της νησιωτικότητας, η συγκεκριμένη ΚΥΑ είναι γεμάτη από πολύπλοκες και χρονοβόρες γραφειοκρατικές διαδικασίες. Έτσι ο νησιώτης αντί να δει άμεσα στην τσέπη του την συμβολή του μέτρου, το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής ΥΝΑΝΠ απαιτεί από αυτόν να γίνει ειδικός στα λογιστικά, και από τους πρατηριούχους των νησιών να είναι αυθεντίες στην τεχνολογία! Άλλος ένας ακόμα εμπαιγμός, και όλα αυτά μετά από τρία σχεδόν χρόνια που η πιλοτική εφαρμογή του σκέλους της επιδότησης των καυσίμων μέσω του Μ.Ι. έχει παγώσει με ευθύνη της κυβέρνησης και ενώ το ΥΝΑΝΠ χρωστάει ακόμα χρήματα στους επιβάτες για το 2022 και στις επιχειρήσεις για το 2021.
Ενώ η ακρίβεια Μητσοτάκη γονατίζει τα νοικοκυριά, ιδίως των νησιών που επωμίζονται το επιπλέον μεταφορικό κόστος, και την ώρα που η κυβέρνηση της ΝΔ κλυδωνίζεται από τις μεγάλες απεργιακές κινητοποιήσεις και από τις αποκαλύψεις σημαντικών σκανδάλων όπως οι παρακολουθήσεις, το ΥΝΑΝΠ «θυμήθηκε» να ασχοληθεί με το Μεταφορικό Ισοδύναμο.»
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου