"Η αύξηση των τιμών ναύλων που έχει υπάρξει από την πλοιοκτήτρια εταιρία στη γραμμή της Σάμου και της Ικαρίας είναι αποτέλεσμα των διεθνών αυξήσεων τιμών ενέργειας και καυσίμων. Το ναυτιλιακό καύσιμο/ πετρέλαιο έχει σταθεροποιηθεί πάνω από τα 1.000 ευρώ ανα μετρικό τόνο, ενώ πέρυσι τον ίδιο καιρό ήταν περί τα 450-500 ευρώ. Ως Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων παρέμβασης επί ελεύθερων δρομολογίων είμαστε σε διαρκή επικοινωνία με τις ακτοπλοϊκές εταιρίες.
Η διαφορά τιμών που παρατηρείται μεταξύ ναύλων π.χ. προς Χίο, οφείλεται στο γεγονός όρων και περιορισμών που είχε θέσει η επιτροπή ανταγωνισμού από το 2018 με αφορμή την εξαγορά της Hellenic Seaways από την Attica Group και το 2022 ήταν έτος που έπαυε η υποχρέωση σταθερών ναύλων.
Σε κάθε περίπτωση εξετάζονται όλα τα σενάρια στήριξης και της ακτοπλοΐας για να αντιμετωπίσει το υψηλό κόστος καυσίμου και ταυτόχρονα την ενίσχυση του μεταφορικού ισοδύναμου για τους επιβάτες."
Από την πλευρά μας, θα επιμείνουμε στην επίλυση του θέματος αυτού, πιστεύοντας ότι το Υπουργείο, του οποίου η ηγεσία κατανοεί απόλυτα το πρόβλημα, θα επιτύχει δίκαιη λύση σε αυτό το ζήτημα που πλήττει τους συμπολίτες μας, ειδικά σε μια περιοχή που έχει τόσο πληγεί αλλά και σε μια περιοχή με τεράστια εθνική σημασία.»
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου