Συνοπτικά αναφέρουμε ότι:
1) Ο νέος Οργανισμός προβλέπει μόνο 48 νέες θέσεις όταν οι συνταξιοδοτήσεις και μετατάξεις υπαλλήλων του δήμου από το 2010 και μετά, είναι σίγουρα πολλές (ο αριθμός δεν μας δόθηκε παρ’ ότι καταθέσαμε έγκαιρα τις ερωτήσεις μας). Άρα ο αριθμός είναι πλασματικός.
2) Οι θέσεις που προβλέπονται δεν θα προκηρυχθούν άμεσα αλλά σταδιακά και εφόσον η μισθοδοσία τους καλύπτεται από τα ανταποδοτικά έσοδα του δήμου, δηλαδή από την πρόσθετα χαράτσια σε βάρος των δημοτών και όχι από τον κρατικό προϋπολογισμό όπως συνέβαινε προηγούμενα. Τακτική που εγκαινίασε η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ και συνεχίζει αυτή της Ν.Δ. Άρα- όπως παραδέχτηκε και η δημοτική αρχή- θα στηριχθούμε στο υπάρχον προσωπικό.
3) Μια σειρά υπηρεσίες και τομείς μένουν μόνο ως περιγραφή στο Οργανισμό αφού δεν προβλέπονται νέες θέσεις εργασίας. Τα παραδείγματα πολλά. Οδηγοί απορριμματοφόρων και εργάτες καθαριότητας ελάχιστοι, καμιά πρόβλεψη για εργάτες καθαριότητας για τις Κοινότητες, γιατρός εργασίας και τεχνικός ασφαλείας δεν προβλέπονται, το Πρόγραμμα «Βοήθεια στο Σπίτι» περιμένει ακόμη την προκήρυξη θέσεων, στους τομείς του Πολιτισμού και του Αθλητισμού οι θέσεις είναι ανύπαρκτες, Ακόμη και στις Τεχνικές Υπηρεσίες που πάντα σχεδόν αποτελεί δικαιολογία ότι δεν έχουμε προσωπικό ,. Μετά βίας προβλέπονται (όταν και όποτε προκηρυχθούν) μόλις 7 νέες θέσεις. Άρα μια σειρά πραγματικές και πιεστικές λαϊκές ανάγκες μένουν ουσιαστικά ακάλυπτες ή υποστελεχομένες.
4) Ο νέος Οργανισμός έχει ενσωματωμένη όλη την αντιδραστική και αντιλαϊκή νομοθεσία που έχει οικοδομηθεί συστηματικά τα τελευταία 25 χρόνια τουλάχιστον , με τις αλλεπάλληλες αλλαγές στο θεσμικό πλαίσιο για τους δήμους (Καποδίστριας, Καλλικράτης, Κλεισθένης με αποκορύφωμα την «κυβερνησιμότητα» της ΝΔ), όσο και με όλο το αντεργατικό οπλοστάσιο με κορυφή τις ελαστικές σχέσεις εργασίας ορισμένου χρόνου τις οποίες πρώτοι οι δήμαρχοι της ΝΔ, του ΠΑΣΟΚ και του τότε Συνασπισμού αποδέχτηκαν και επέβαλλαν στους δήμους από το 1993 και μετά με τα περιβόητα 18μηνα που έφτασαν σήμερα μέχρι και δίμηνα. Άρα σ’ αυτές τις απαράδεκτες ελαστικές σχέσεις εργασίας των 8μηνων, 5μηνων και 2μηνων που απογειώνουν την εκμετάλλευση, προσβλέπουν οι διοικούντες το δήμο, να «μπαλώσουν» τη κατάσταση.
Τονίσαμε επιπλέον ότι «αν το κριτήριο ήταν η εξυπηρέτηση του λαού σε όλο το φάσμα των αναγκών του, τότε εκτός των άλλων, δεκάδες Σαμιώτες νέοι επιστήμονες που σέρνονται στην ανεργία και ακόμη περισσότεροι άνεργοι εργατοϋπάλληλοι θα είχαν μόνιμη και σταθερή εργασία. Εσείς όμως και τα κόμματά σας όταν λέτε «ανάπτυξη» εννοείτε την κερδοφορία μερικών επιχειρηματιών με τζάμπα χρήμα και όχι την ευημερία των εργαζομένων και των παιδιών των λαϊκών οικογενειών. Αυτοί στα τάρταρα της ανεργίας και της εποχιακής δουλειάς των 9 και 12 ωρών με 500 ευρώ».
Τέλος υπογραμμίσαμε ότι για τη Λαϊκή Συσπείρωση κριτήριο της πρότασής μας που συνοψίζεται στην απαίτηση - διεκδίκηση κάλυψης όλων των θέσεων που απαιτούνται για την εύρυθμη λειτουργία των υπηρεσιών, είναι η εξυπηρέτηση, « χωρίς ναι μεν, αλλά…», όλων των λαϊκών αναγκών.
Δηλαδή διεκδικούμε:
· Προσλήψεις μόνιμου προσωπικού που θα καλύπτουν όλες τις προβλεπόμενες ανάγκες και αρμοδιότητες του δήμου, με εργαζόμενους με πλήρη δικαιώματα εργασιακά ασφαλιστικά κλπ.
· Μονιμοποίηση τώρα, όλων των αορίστου χρόνου εργαζόμενων, μονιμοποίηση όλων των συμβασιούχων ορισμένου χρόνου.
· 100% κάλυψη της μισθοδοσίας κάθε μορφής εργαζόμενων στους δήμους από τον Κρατικό Προϋπολογισμό.
· 100% χρηματοδότηση των δήμων από το κράτος. Επιστροφή όλων των παρακρατημένων πόρων Δήμων και Περιφερειών.
· Όχι στην ανταποδοτικότητα υπηρεσιών και στα χαράτσια σε βάρος εργαζομένων, αυτοαπασχολούμενων, φτωχών και μεσαίων αγροτών. Να πληρώσει το μεγάλο κεφάλαιο με φορολόγηση 45% των εσόδων του.»
Ο επικεφαλής της "Λαϊκής Συσπείρωσης" Ανατολικής Σάμου, δημοτικός σύμβουλος Κώστας Τζίχας |
Η τοποθέτηση της ΛΑΣ για το νέο Οργανισμό Υπηρεσιών
«Ο Οργανισμός Εσωτερικών υπηρεσιών του δήμου, για τον οποίο έχουμε επιμείνει να συνταχθεί, έρχεται στο ΔΣ χωρίς να έχουμε στα χέρια μας έγκαιρα τα στοιχεία που ζητήσαμε ώστε να τοποθετηθούμε με την απαιτούμενη επάρκεια.
Ο Οργανισμός θα έπρεπε να αντιμετωπισθεί με τη σπουδαιότητα την οποία έχει, διότι θα καθορίσει επί μακρόν τις υπηρεσίες και τη σύνθεσή τους, άρα και την ποσότητα και ποιότητά τους όσον αφορά την εξυπηρέτηση των λαϊκών αναγκών και του κάθε δημότη. Θα καθορίσει επίσης τις απαιτήσεις του δήμου από το κράτος για τον εξοπλισμό και την στελέχωση των υπηρεσιών. Επομένως μια απλή καταγραφή τους χωρίς το περιεχόμενο, που είναι οι εργαζόμενοι που πραγματικά απαιτούνται, είναι μόνο για τα προσχήματα. Εν πάση περιπτώσει οι απαντήσεις που πήραμε μόλις το μεσημέρι σήμερα επιβεβαιώνουν ότι ο υπό ψήφιση Οργανισμός δεν καλύπτει τις πραγματικές ανάγκες του δήμου. Π.χ. απάντηση όπως ότι απαιτούνται 20 εργάτες για τα χωριά αλλά αυτό είναι αδύνατο για τον υποστελεχωμένο δήμο γεννάει το ερώτημα, γιατί δεν τις προβλέψατε ή τουλάχιστον τις μισές κι ας μην είχαν κάθε μέρα εργάτη οι κοινότητες.
Τόσο η παρούσα δημοτική αρχή που αυτοαποκαλείται ανεξάρτητη, όσο και οι προηγούμενες της ΝΔ, του ΠΑΣΟΚ, του ΠΑΣΟΚ & ΣΥΡΙΖΑ κλπ, έχουν πάρει διαζύγιο με την πραγματικότητα όπως τη ζούμε καθημερινά σε όλα τα επίπεδα και η οποία ποτέ δεν μπόρεσε να εξυπηρετηθεί από τον δήμο. Αντίθετα έχουν προσχωρήσει μαζί με τα κόμματά τους που κυβέρνησαν και κυβερνούν, στη λογική των δραστικών περικοπών και τον περιορισμό των δήμων σε ρόλο θεματοφύλακα της δημοσιονομικής πειθαρχίας η οποία εφαρμόζεται επιλεκτικά σε βάρος της λύσης των λαϊκών προβλημάτων.
Έτσι και η σημερινή εισήγηση για τον Οργανισμό έχει ενσωματωμένη όλη την αντιδραστική και αντιλαϊκή νομοθεσία που έχει οικοδομηθεί συστηματικά τα τελευταία 25 χρόνια τουλάχιστο, με τις αλλεπάλληλες αλλαγές στο θεσμικό πλαίσιο για τους δήμους (Καποδίστριας, Καλλικράτης, Κλεισθένης με αποκορύφωμα την «κυβερνησιμότητα» της ΝΔ), όσο και με όλο το αντεργατικό οπλοστάσιο με κορυφή τις ελαστικές σχέσεις εργασίας ορισμένου χρόνου τις οποίες πρώτοι οι δήμαρχοι της ΝΔ, του ΠΑΣΟΚ και του τότε Συνασπισμού αποδέχτηκαν και επέβαλλαν στους δήμους από το 1993 και μετά, με τα περιβόητα 18μηνα τότε, που έγιναν μέχρι τώρα 8μηνα, 5μηνα, και 2μηνα.
Μας φέρατε σήμερα έναν οργανισμό που όχι μόνο αποδέχεται αλλά και αποθεώνει τους εργαζόμενους τριών ταχυτήτων, στη λογική όχι της αξιοπρεπούς μόνιμης εργασίας με όλα τα εργασιακά και ασφαλιστικά δικαιώματα, αλλά σε μόνιμους εργαζόμενους μέχρι να συνταξιοδοτηθούν οι υπάρχοντες, σε εργαζόμενους αορίστου χρόνου και σε εργαζόμενους ορισμένου χρόνου και υπάρχει πάντα η εναλλακτική των εργαζόμενων με μπλοκάκι και βεβαίως οι εργολαβίες για υπηρεσίες που θα έπρεπε να εξυπηρετεί ο δήμος με δικό του προσωπικό.
Και όταν μιλάμε γι’ αυτές τις απαράδεκτες μορφές εργασίας, καταλαβαίνετε ελπίζουμε ότι μιλάμε για τα δικά σας παιδιά για τα εγγόνια μας, για τις επόμενες γενιές εργαζομένων με ωράρια λάστιχα, με μισθούς επιδόματος πτωχοκομείου, που δεν θα πάρουν ποτέ τους σύνταξη.
Ένας Οργανισμός στο δικό μας δήμο που θα προσέγγιζε κάπως τις ανάγκες θα έπρεπε να προβλέπει τους 180 που προβλέπει η εισήγησή σας συν όλους όσοι εργάζονται με σχέση εργασίας ορισμένου χρόνου σε περιόδους προγραμμάτων ΟΑΕΔ, κοινωφελούς εργασίας κλπ..
Συμπερασματικά ο Οργανισμός που προτείνετε, αποτελεί μια άκρως συντηρητική προσέγγιση των αναγκών, μέσα από την παγιωμένη αντίληψη των μειωμένων απαιτήσεων, που αποτελεί μια από τις κορωνίδες της αντιλαϊκής αντεργατικής πολιτικής που με θρησκευτική ευλάβεια εφαρμόζουν όλα τα αστικά κόμματα, αλλά και των ιδεολογημάτων που την συνοδεύουν για να γίνεται εύπεπτη για το λαό.
Στην περιγραφή των αρμοδιοτήτων οργάνων και υπηρεσιών έχουμε ένα ευχολόγιο «καλών προθέσεων», ενώ στο δια ταύτα – στην στελέχωση των υπηρεσιών, τομέων και υποτομέων -γίνεται η «νύχτα του Αγίου Βαρθολομαίου». Διατηρείτε μια πυραμίδα διευθύνσεων και βασικών υπηρεσιών με το άκρως απαραίτητο και ανεπαρκές αριθμητικά προσωπικό και πάρα κάτω , υπάρχει προκλητική υποστελέχωση έως και παντελής απουσία προβλεπόμενων θέσεων εργασίας. Έτσι καταλήγουμε σε έναν Οργανισμό που λογικά πρέπει να προϋπολογίζει τις ανάγκες σε βάθος τουλάχιστον δεκαετίας, με μόλις 48 θέσεις παραπάνω. Στην ουσία δηλαδή προτείνετε τον παλιό Οργανισμό με τη συμπλήρωση των συνταξιοδοτηθέντων και όσων έχουν αποχωρήσει για διάφορους λόγους. Δηλαδή 0 απο 0 = μηδέν. Και που ελπίζετε μετά απ’ αυτή την προσέγγιση; Μα στους σύγχρονους σκλάβους των προγραμμάτων του ΟΑΕΔ, στα 8μηνα, τα 5μηνα και τα 2μηνα που έρχονται να κλείνουν τρύπες και να κρατούν όμηρους τους εργαζόμενους από την εκάστοτε κυβερνητική και δημοτική αρχή. Καθεστώς γαλέρας δηλαδή.
Τα παραδείγματα είναι πολλά, όλος ο Οργανισμός είναι παράδειγμα ανεπάρκειας. Τι να θυμηθούμε; Ότι κάθε τρείς και λίγο μπροστά στην ολιγωρία να λύσετε προβλήματα επικαλείστε ότι δεν έχουμε προσωπικό; Να σας θυμίσω πόσες φορές επαναλαμβάνετε ότι οι Τεχνικές Υπηρεσίες κάνουν ότι μπορούν αλλά δεν έχουν τους απαραίτητους τεχνικούς; Τελευταία με το σεισμό και τις μεγάλες απαιτήσεις επανειλημμένα μας λέτε για την αυταπάρνηση των Τεχνικών που δουλεύουν και πέραν του ωραρίου τους. Και τι κάνετε τώρα που μπορείτε να αναδείξετε με τον πλέον επίσημο τρόπο αυτές τις ανάγκες; Προβλέπετε 7 νέες θέσεις μόνιμου προσωπικού με δεδομένο μάλιστα ότι στα επόμενα χρόνια νυν εργαζόμενοι θα φύγουν.
Πόσες φορές στα παράπονα κοινοτήτων αλλά και γειτονιών για την αποκομιδή απορριμμάτων απολογείστε ότι δεν έχουμε οδηγούς απορριμματοφόρων ή εργάτες καθαριότητας και περιμένουμε τα νέα οκτάμηνα; Και τι κάνετε: Προβλέπετε 1 θέση μόνιμου οδηγού προσβλέποντας σε αορίστου και ορισμένου χρόνου. Το ίδιο στους χειριστές μηχανημάτων οδοποιίας , στους εργάτες καθαριότητας και πάει λέγοντας.
Αλλά ακόμη για το αυτονόητο, τον γιατρό εργασίας και τον τεχνικό ασφαλείας και το ανάλογο βοηθητικό προσωπικό, δεν υπάρχει καμιά πρόβλεψη.
Δεν συζητάμε βέβαια για τομείς που απλά υπάρχουν στο χαρτί, όπως η προστασία κακοποιημένων γυναικών όπου το δάκρυ πέφτει κορόμηλο στα κανάλια, αλλά για ξενώνα κακοποιημένων γυναικώνμε πρόβλεψη του αντίστοιχου επιστημονικού και βοηθητικού προσωπικού ούτε κουβέντα. Ή για τον τομέα του Πολιτισμού Αθλητισμού όπου για τον μεν πρώτο απεμπολήσατε πρόσφατα ακόμη και την διεκδίκηση διαχείρισης του Επικούρειου Πολιτιστικού Κέντρου με ίδρυση και στελέχωση αντίστοιχου Πολιτιστικού Οργανισμού και για τον Αθλητισμό όπου τα προγράμματα μαζικού αθλητισμού έχουν ενταφιαστεί από καιρό και απουσιάζουν γυμναστές και γυμνάστριες από τις θέσεις για την υλοποίησή τους.
Μα ακόμη και για έναν σημαντικό τομέα που αφορά την συγκρότηση και διαχείριση του αρχείου του δήμου που θα εξυπηρετήσει άμεσα τη λειτουργία όλων των υπηρεσιών και θα προσφέρει ένα ευκολόχρηστο αρχειακό υλικό για το σήμερα αλλά και την ιστορία της περιοχής, μας απαντάτε με εργολαβία για την ψηφιοποίηση. Βέβαια η ψηφιοποίηση είναι άλλο και άλλο να υπάρχει υπηρεσία διαχείρισης του Αρχείου που απαιτεί μόνιμο προσωπικό.
Αυτά τα τελευταία παραδείγματα τα λέμε όχι γιατί ελπίζουμε να σας ευαισθητοποιήσουμε, αλλά για να δείξουμε στη κοινωνία ότι αν το κριτήριο ήταν η εξυπηρέτηση του λαού σε όλο το φάσμα των αναγκών του, τότε εκτός των άλλων, δεκάδες Σαμιώτες νέοι επιστήμονες που σέρνονται στην ανεργία και ακόμη περισσότεροι άνεργοι εργατοϋπάλληλοι θα είχαν μόνιμη και σταθερή εργασία. Εσείς όμως όταν λέτε «ανάπτυξη» εννοείτε την κερδοφορία μερικών επιχειρηματιών με τζάμπα χρήμα και όχι την ευημερία των εργαζομένων και των παιδιών του λαού. Αυτοί στα τάρταρα της ανεργίας και της εποχιακής δουλειάς των 9 και 12 ωρών με 500 ευρώ.
Για το ΚΚΕ και τη Λαϊκή Συσπείρωση το θέμα του Οργανισμού Υπηρεσιών του δήμου είναι ουσιαστικό και όχι τυπικό πρόβλημα. Κριτήριο της δικής μας πρότασης που συνοψίζεται στην απαίτηση - διεκδίκηση κάλυψης όλων των θέσεων που απαιτούνται για την εύρυθμη λειτουργία των υπηρεσιών, είναι η εξυπηρέτηση, « χωρίς ναι μεν, αλλά…», όλων των λαϊκών αναγκών.
Δηλαδή διεκδικούμε:
· Προσλήψεις μόνιμου προσωπικού που θα καλύπτουν όλες τις προβλεπόμενες ανάγκες και αρμοδιότητες του δήμου, με εργαζόμενους με πλήρη δικαιώματα εργασιακά ασφαλιστικά κλπ.
· Μονιμοποίηση τώρα, όλων των αορίστου χρόνου εργαζόμενων, μονιμοποίηση όλων των συμβασιούχων ορισμένου χρόνου.
· 100% κάλυψη της μισθοδοσίας κάθε μορφής εργαζόμενων στους δήμους από τον Κρατικό Προϋπολογισμό.
· 100% χρηματοδότηση των δήμων από το κράτος. Επιστροφή όλων των παρακρατημένων πόρων Δήμων και Περιφερειών. Όχι στην ανταποδοτικότητα υπηρεσιών και στα χαράτσια σε βάρος εργαζομένων, αυτοαπασχολούμενων , φτωχών και μεσαίων αγροτών. Να πληρώσει το μεγάλο κεφάλαιο με φορολόγηση 45% των ακαθάριστων εσόδων του.»
Οι ερωτήσεις που κατέθεσε η ΛΑΣ, 5 μέρες πριν τη συνεδρίαση της 14ης Φεβρουαρίου
1. Θέλουμε τον προηγούμενο οργανισμό και επειδή ίσως είναι του ενιαίου δήμου, παρακαλούμε να έχουμε και τους οργανισμούς των πρώην δήμων Βαθέος και Πυθαγορείου. Επίσης τυχόν τροποποιήσεις που έχουν γίνει.
KAMIA ΑΠΑΝΤΗΣΗ
2. Πόσοι μόνιμοι εργαζόμενοι έχουν συνταξιοδοτηθεί την τελευταία δεκαετία;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Αυτό θα το απαντήσει ο Διευθυντής των Διοικητικών Υπηρεσιών μόλις επιστρέψει.
3. Σχετικά με τη μισθοδοσία, πόσοι εργαζόμενοι μισθοδοτούνται από κρατικούς πόρους (προφανώς οι μόνιμοι) και πόσοι από ανταποδοτικούς πόρους και σε τι ύψος ανέρχονται τα αντίστοιχα κονδύλια.
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Όσον αφορά τις μισθοδοσίες των ανταποδοτικών υπηρεσιών :
- Έχουμε 78 υπαλλήλους ανταποδοτικών υπηρεσιών, με συνολική μισθοδοσία το μήνα 124.693,94€
124.693,94€ Χ 12 μήνες = 1.496.327,28€
- Έχουμε 159 λοιπούς υπαλλήλους με συνολική μισθοδοσία μηνός 279.728,05€
279.728,05€ Χ 12 μήνες = 3.356.736,60€
4. Πόσοι από τους εργαζόμενους ορισμένου χρόνου (προγράμματα κλπ) καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες που δεν μπορούν αντικειμενικά να καλυφθούν από το μόνιμο προσωπικό;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Οι ορισμένου χρόνου καλύπτουν εποχιακές ανάγκες ως επί το πλείστον. Συμπληρωματικά καλύπτουν ότι ανάγκη προκύψει. Αυτή τη στιγμή υπάρχουν 6 ΙΔΟΧ στον Δήμο.
ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
5. Πως αντιμετωπίζετε μια πάγια ανάγκη του δήμου για οργανωμένο συνεργείο συντήρησης οχημάτων και οργανωμένη (και ηλεκτρονικά) αποθήκη υλικών. Γιατί δεν προβλέπεται στον προτεινόμενο Οργανισμό;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Έχουν προβλεφθεί στον νέο ΟΕΥ θέσεις που μπορούν να καλύψουν το τμήμα προμηθειών και αποθήκης.
6. Πόσοι εργαζόμενοι απαιτούνται για την ικανοποίηση των επανειλημμένων αιτήσεων των Κοινοτήτων για σταθερούς εργάτες καθαριότητας στα χωριά, και πόσοι καλύπτονται σε καθημερινή βάση;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Οι Κοινότητες του Δήμου μας είναι συνολικά 20 άρα με δεδομένο αυτό θα έπρεπε να απασχολούνται 20 εργάτες. Αυτό είναι αδύνατο με την υποστελέχωση που υπάρχει στον Δήμο μας. Εξάλλου οι αρμόδιοι αντιδήμαρχοι φροντίζουν να καλύπτουν τις ανάγκες αυτές με τις δυνατότητες που έχουν αλλά και με την πάγια προκαταβολή μπορούν οι Πρόεδροι να καλύψουν αρκετές ανάγκες.
7. Γιατί 2 χρόνια τώρα δεν έχουν προκηρυχθεί οι θέσεις για το πρόγραμμα «Βοήθεια στο σπίτι»; Επαρκούν οι εργαζόμενοι που προβλέπονται στον υπό ψήφιση Οργανισμό;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Αναμένονται τα οριστικά αποτελέσματα της προκήρυξης για την στελέχωση του προγράμματος. Επιπρόσθετα, τα στελέχη του ΒσΣ έχουν ενταχθεί στον Δήμο μας.
8. Γιατί δεν προβλέπονται καθόλου θέσεις καθηγητών φυσικής αγωγής για δημοτικά προγράμματα μαζικού αθλητισμού;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Υπάρχει πρόβλεψη για καθηγητή φυσικής αγωγής. Λόγω όμως του περιορισμού, όσον αφορά τις νέες θέσεις που μπορούμε να προβλέψουμε δεν υπήρχε δυνατότητα για μεγαλύτερο αριθμό καθηγητών.
9. Πως σκέφτεστε να οργανώσετε την σύσταση συντήρηση και διαχείριση του Αρχείου του δήμου , μια υπηρεσία ιδιαίτερα χρήσιμη για την εξυπηρέτηση των δημοτών αλλά και για την αξιοποίηση των αρχείων από ιστορικούς ερευνητές;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Πρόκειται για εξειδικευμένη εργασία η οποία θα υλοποιηθεί με εξωτερικό φορέα οι οποίοι θα προχωρήσουν στην πλήρη ψηφιοποίηση των αρχείων του Δήμου.
10. Στις θέσεις μαγείρων των παιδικών σταθμών παρατηρούμε ότι υπολείπονται ( κατά 4 αν μετράμε καλά) των αντίστοιχων εκπαιδευτικών μονάδων. Πως καλύπτονται οι υπόλοιπες και πως θα καλυφθούν στο μέλλον;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Πρόσφατα προσλήφθηκε άλλος ένας μάγειρας στους Παιδικούς σταθμούς και με την πρόβλεψη των νέων μαγείρων καλύπτονται πλήρως οι παιδικοί σταθμοί. Μέχρι τώρα οι ανάγκες καλύπτονται από συμβάσεις ορισμένου χρόνου.»
1 σχόλιο:
Ωσεί παρών και οιονεί απών.
Δημοσίευση σχολίου