Ολοκληρώθηκε το έργο «Ψηφιακή προβολή του Δήμου Ανατολικής Σάμου σε επιλεγμένες αγορές του εξωτερικού».
Στόχος ήταν, μέσω της υλοποίησης ολοκληρωμένου πλάνου προβολής, με όλα τα κανάλια και τις μεθόδους μάρκετινγκ στο Διαδίκτυο, η προώθηση του Δήμου, ως τουριστικού προορισμού.
Το πλάνο περιελάμβανε την ανάπτυξη του περιεχομένου και των εργαλείων επικοινωνίας καθώς και στοχευμένες ενέργειες ψηφιακής προώθησης & διαφήμισης του προορισμού, (Digital Marketing) όπως επίσης και επικοινωνία των δράσεων σε κεντρικά Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης.
Η ψηφιακή προβολή και προώθηση, του Δήμου Ανατολικής Σάμου, ως τουριστικού προορισμού, είναι απαραίτητη, για την προσέλκυση μεγαλύτερου αριθμού επισκεπτών και προβλέπονταν στο ετήσιο επιχειρησιακό πρόγραμμα δράσεων του Δήμου, για το έτος 2021.
Επιλέχθηκαν τρείς (3) αγορές στόχοι, Γερμανία, Σουηδία και Ολλανδία, στις οποίες δημιουργήθηκαν καμπάνιες μέσω της Google, οι οποίες κορυφώθηκαν κατά τους μήνες Μάιο και Ιούνιο, έτσι ώστε η Σάμος να αποτελεί έναν από τους προορισμούς στόχους των πιθανών επισκεπτών της τελευταίας στιγμής (last minute).
To concept της καμπάνιας, ήταν η προώθηση, δεκαοκτώ βίντεο, διάρκειας έως 2 ½ λεπτά το κάθε ένα, τα οποία να προέβαλαν και προωθούσαν διάφορες τουριστικές δραστηριότητες του νησιού, με την ανάπτυξη θεματικών εμπειριών και μηνυμάτων για τον προορισμό, για χρήση στη social media καμπάνια.
Το κεντρικό μήνυμα της καμπάνιας ήταν το “Samos Explore”, εμπνευσμένο από τη ιστοσελίδα εναλλακτικού τουρισμού του Δήμου, www.samosexplore.com.
Συγκεντρώσαμε σχεδόν 5 εκατ. εμφανίσεις σε στοχευμένα μέσα, μέσω των συνηθειών των επισκεπτών, μιας και ο τουρισμός έχει περάσει σ’ ένα διαφορετικό επίπεδο δίνοντας έμφαση στη δημιουργία εμπειριών και story telling δραστηριοτήτων.
Στον τομέα της προβολής μέσω της μηχανής αναζήτησης Google και κατ' επέκταση του Youtube, το κοινό επιλέχθηκε βάσει ενδιαφερόντων στον τουρισμό και τις outdoor activities με σκοπό την προσέλκυση νέας μερίδας επισκεπτών.
Ενδεικτικά αναφέρουμε κάποια δημογραφικά στοιχεία, αναφορικά με τις προβολές της διαφήμισης μας, που παρουσιάζουν ενδιαφέρον:
Φύλο :
57,49 % Άνδρες
42,51 % Γυναίκες
Ηλικιακή Κατηγορία:
-18-24 , 13,45%
-25-34, 19,11%
-35-44, 25,67%
-45-54, 24,63%
-55-64, 11,66%
- 65+ , 5,48%
Επιπλέον εκπονήθηκαν στοχευμένα digital posts ώστε να δημιουργηθεί μία σφαιρική 360ο digital στρατηγική με στοχευμένες χορηγούμενες (sponsored) τοποθετήσεις στα Social Media ( Facebook - Instagram ).
Το γεγονός ότι φέτος η τουριστική κίνηση στο νησί μας ξεπέρασε κάθε προσδοκία, δεδομένων των ιδιαίτερων συνθηκών που επικρατούσαν παγκοσμίως, μας δείχνει ότι μέσα από επαγγελματικές ενέργειες με σύγχρονα μέσα και συνεργασίες μπορούμε να αναδείξουμε το εναλλακτικό προϊόν του τόπου μας.
Μελλοντικός στόχος του Δήμου μας είναι η διαδικτυακή προβολή (digital exposure) της Σάμου, το 2022, να επεκταθεί σε περισσότερες χώρες - αγορές, με μεγαλύτερου βεληνεκούς τοποθετήσεις σε όλα τα Social Media έτσι ώστε να μπορούν όλο και πιο πολλοί επισκέπτες να γνωρίσουν το μοναδικό νησί μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου