Στην επιστολή του ο Σύλλογος αναφέρει:
Η σε λειτουργία ευρισκόμενη μαρίνα Καρλοβασίων εξυπηρετεί τον ελλιμενισμό αλιευτικών, τουριστικών και σκαφών αναψυχής μικρού και μεγάλου μεγέθους.
Έχει παρατηρηθεί το φαινόμενο της συσώρευσης άμμου στην είσοδο του λιμενίσκου με σχηματισμό ενός πάγκου στον πυθμένα, ώστε το βάθος στο εύρος του σχηματισμού αυτού είναι πολύ μικρό, καθώς επίσης στη γλύστρα και στον ντόκο έκτακτης ανάγκης, με αποτέλεσμα η πλεύση, πρόσδεση και ανέλκυση σκαφών από το συγκεκριμένο σημείο να είναι αδύνατη, αφού στα περισσότερα μέρη το βάθος δεν ξεπερνά τα 20 εκ., δηλαδή χωρίς υπερβολή μπορούμε να υποστηρίξουμε πως εάν κάποιος κυβερνήτης σκάφους, λέμβου και λοιπών πλωτών μέσων, δεν γνωρίζει το σημείο διέλευσης τότε το σκάφος θα επικαθήσει στον πυθμένα.
Το ανησυχητικό είναι πως η μείωση του βάθους δεν έχει σημειωθεί στους ισχύοντες και εν χρήσει ναυτικούς χάρτες ναυσιπλοϊάς, οπότε για τους μη γνωρίζοντες την κατάσταση η προσόρμηση εγκυμονεί σοβαρότατους κινδύνους. Σε περίπτωση που δεν αντιμετωπισθεί το ζήτημα, πιθανότατα να επισυμβεί οριστική φραγή της εισόδου με τη συσσώρευση επιπλέον ποσότητας άμμου. Εάν δεν γίνει άμεση αντιμετώπιση του προβλήματος τότε σαν φυσικό επακόλουθο θα υπάρξει η οριστική φραγή και του μικρού εναπομένοντος σήμερα περάσματος που ως σήμερα είναι αρκετά επικίνδυνο, διότι βρίσκεται πολύ κοντά στους βράχους του βόρειου φάρου.
Έχει παρατηρηθεί το φαινόμενο της συσώρευσης άμμου στην είσοδο του λιμενίσκου με σχηματισμό ενός πάγκου στον πυθμένα, ώστε το βάθος στο εύρος του σχηματισμού αυτού είναι πολύ μικρό, καθώς επίσης στη γλύστρα και στον ντόκο έκτακτης ανάγκης, με αποτέλεσμα η πλεύση, πρόσδεση και ανέλκυση σκαφών από το συγκεκριμένο σημείο να είναι αδύνατη, αφού στα περισσότερα μέρη το βάθος δεν ξεπερνά τα 20 εκ., δηλαδή χωρίς υπερβολή μπορούμε να υποστηρίξουμε πως εάν κάποιος κυβερνήτης σκάφους, λέμβου και λοιπών πλωτών μέσων, δεν γνωρίζει το σημείο διέλευσης τότε το σκάφος θα επικαθήσει στον πυθμένα.
Το ανησυχητικό είναι πως η μείωση του βάθους δεν έχει σημειωθεί στους ισχύοντες και εν χρήσει ναυτικούς χάρτες ναυσιπλοϊάς, οπότε για τους μη γνωρίζοντες την κατάσταση η προσόρμηση εγκυμονεί σοβαρότατους κινδύνους. Σε περίπτωση που δεν αντιμετωπισθεί το ζήτημα, πιθανότατα να επισυμβεί οριστική φραγή της εισόδου με τη συσσώρευση επιπλέον ποσότητας άμμου. Εάν δεν γίνει άμεση αντιμετώπιση του προβλήματος τότε σαν φυσικό επακόλουθο θα υπάρξει η οριστική φραγή και του μικρού εναπομένοντος σήμερα περάσματος που ως σήμερα είναι αρκετά επικίνδυνο, διότι βρίσκεται πολύ κοντά στους βράχους του βόρειου φάρου.
Απαιτείται, λοιπόν, η άμεση εκβάθυνση και διαμόρφωση του πυθμένος ώστε ακωλύτως και ακινδύνως να γίνεται η διέλευση των πλεούμενων εν όψει και της καλοκαιρινής περιόδου.
Για τον λόγο αυτό και προς αποφυγή δυσάρεστων συνεπειών σε ανθρώπους και άψυχο υλικό ζητάμε την εκ μέρους σας ανάληψη εργασιών αμέσως προς εκβάθυνση του πυθμένος και την απομάκρυνση των φερτών υλικών.
Εάν οι υπηρεσίες του δήμου δεν μπορέσουν να αναλάβουν και εκτελέσουν το εγχείρημα ζητούμε τη χορήγηση άδειας όπως διενεργήσουμε τούτο εξόδοι μας, με εθελοντική παροχή εργασίας και μηχανικών μέσων
Εάν οι υπηρεσίες του δήμου δεν μπορέσουν να αναλάβουν και εκτελέσουν το εγχείρημα ζητούμε τη χορήγηση άδειας όπως διενεργήσουμε τούτο εξόδοι μας, με εθελοντική παροχή εργασίας και μηχανικών μέσων
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου