Τις πόρτες του στα παιδιά που φοιτούν στις ΔΥΕΠ (Δομές Υποδοχής για την Εκπαίδευση των Προσφύγων) άνοιξε το Δημοτικό Σχολείο Μεσαίου Καρλοβασίου τη Δευτέρα 10 Ιουνίου.
Η επίσκεψη αυτή ήταν συνέχεια της συνάντησης ανάμεσα στα παιδιά της Στ’ τάξης του Σχολείου και στα παιδιά των ΔΥΕΠ, η οποία είχε γίνει στο αμφιθέατρο της Περιφερειακής Ενότητας Σάμου στις 15-5-2019.
Η επίσκεψη στο Καρλόβασι ήταν για τα 26 παιδιά των δύο ΔΥΕΠ (από το 3ο Δημοτικό Σχολείο Σάμου και το Δημοτικό Σχολείο Βαθέος) η πρώτη τους σχολική εκδρομή, κάτι το οποίο όχι μόνο περιμένουν με λαχτάρα όλα τα παιδιά που φοιτούν στις “κανονικές” τάξεις των σχολείων, αλλά είναι και ένα αναπόσπαστο τμήμα της σχολικής ζωής.
Για την προετοιμασία της επίσκεψης αυτής η Διευθύντρια και οι υπόλοιποι εκπαιδευτικοί του Δημοτικού Σχολείου Μεσαίου Καρλοβασίου συνεργάστηκαν άψογα με τις Συντονίστριες Εκπαίδευσης Προσφύγων Σάμου, καθώς και την υπεύθυνη της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ.
Οι μαθητές/τριες των ΔΥΕΠ ξεναγήθηκαν στους χώρους του σχολείου από τους εκπαιδευτικούς και στη συνέχεια συμμετείχαν σε παιχνίδια και διάφορες εικαστικές δραστηριότητες μαζί με τα παιδιά όλων των τάξεων του σχολείου υποδοχής. Η επικοινωνία των παιδιών ήταν αβίαστη, κυρίως γιατί ήταν απροκατάληπτη. Έγινε με τη γλώσσα του σώματος, αλλά και με τη γλώσσα της ψυχής, γλώσσα που δεν γνωρίζει περιορισμούς ούτε εμπόδια φύλου, φυλής, ιδεολογίας ή θρησκείας.
Η επίσκεψη αυτή ήταν συνέχεια της συνάντησης ανάμεσα στα παιδιά της Στ’ τάξης του Σχολείου και στα παιδιά των ΔΥΕΠ, η οποία είχε γίνει στο αμφιθέατρο της Περιφερειακής Ενότητας Σάμου στις 15-5-2019.
Η επίσκεψη στο Καρλόβασι ήταν για τα 26 παιδιά των δύο ΔΥΕΠ (από το 3ο Δημοτικό Σχολείο Σάμου και το Δημοτικό Σχολείο Βαθέος) η πρώτη τους σχολική εκδρομή, κάτι το οποίο όχι μόνο περιμένουν με λαχτάρα όλα τα παιδιά που φοιτούν στις “κανονικές” τάξεις των σχολείων, αλλά είναι και ένα αναπόσπαστο τμήμα της σχολικής ζωής.
Οι μαθητές/τριες των ΔΥΕΠ ξεναγήθηκαν στους χώρους του σχολείου από τους εκπαιδευτικούς και στη συνέχεια συμμετείχαν σε παιχνίδια και διάφορες εικαστικές δραστηριότητες μαζί με τα παιδιά όλων των τάξεων του σχολείου υποδοχής. Η επικοινωνία των παιδιών ήταν αβίαστη, κυρίως γιατί ήταν απροκατάληπτη. Έγινε με τη γλώσσα του σώματος, αλλά και με τη γλώσσα της ψυχής, γλώσσα που δεν γνωρίζει περιορισμούς ούτε εμπόδια φύλου, φυλής, ιδεολογίας ή θρησκείας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου