Εγκρίθηκε το σχέδιο
στρατηγικής & δράσεων για την Τουριστική Προβολή της Περιφέρειας Βορείου
Αιγαίου 2018-2020.
Στο σχέδιο δίνεται προτεραιότητα στην προβολή µέσω ψηφιακών και διαδικτυακών εφαρµογών, σε συνδυασμό με την ανάγκη των κλασικών δράσεων προβολής, όπως οι εκθέσεις Τουρισµού (θεµατικές καθώς και στοχευµένες αγορές), σύµφωνα και µε τις κατευθύνσεις του ΕΟΤ για επένδυση του µεγαλύτερου ποσοστού των διαθέσιµων πιστώσεων τουριστικής προβολής σε ψηφιακές δράσεις.
Οι δράσεις σχεδιάζονται αφ΄ ενός για το σύνολο της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου, στη λογική κυρίως µιας ενιαίας κι εντατικής επικοινωνιακής καµπάνιας, που στοχεύει στην ανάδειξη και θετική φόρτιση του brand «Βόρειο Αιγαίο», αφ΄ ετέρου για καθεµιά από τις πέντε Περιφερειακές Ενότητες, υπηρετώντας την ανάγκη ανάδειξης του brand κάθε νησιού ξεχωριστά.
Στο σχέδιο, που
μπορείτε να διαβάσετε παρακάτω, συμπεριλαμβάνονται στοιχεία, ανά νησί, από το
2010 και μετά, σχετικά με τις αφίξεις, αριθμό
καταλυμάτων, πληρότητα μονάδων και πολλά άλλα τουριστικά στοιχεία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου