Με τίτλο «Το Ευπαλίνειο δόθηκε στο κοινό για να το
ταλαιπωρεί», η εφημερίδα «Καθημερινή», στο πρωτοσέλιδο της, αναφέρεται στο
Ευπαλίνειο Όρυγμα, χαρακτηρίζοντας ως αποκαρδιωτική την εμπειρία μιας επίσκεψης
και κάνει λόγο για απουσία σκέψης για την εξυπηρέτηση του κοινού.
Το δημοσίευμα, μεταξύ άλλων, αναφέρεται στην έλλειψη λεωφορείου που να μεταφέρει
τους επισκέπτες - οι οποίοι διασχίζουν όλη τη διαδρομή του Ορύγματος- στην
αφετηρία, με αποτέλεσμα να πρέπει να
περπατήσουν μισή ώρα ή να πληρώσουν διπλό εισιτήριο, προκειμένου να επιστρέψουν
μέσα από τη σήραγγα.
Η δημοσιογράφος σημειώνει την έκπληξη της όταν πληροφορήθηκε
πως για τη διαμπερή επίσκεψη της σήραγγας απαιτείται ραντεβού, ενώ κατά τη
συμμετοχή της στην πρώτη διαθέσιμη διαδρομή, διέσχισε λίγο παραπάνω από 100
μέτρα, εκφράζοντας την απογοήτευση όλων, καθώς δεν μπόρεσαν ούτε καν το σημείο
στο οποίο συναντήθηκαν, σκάβοντας τα δύο συνεργεία του Ευπαλίνου, να δουν.
Τέλος, το δημοσίευμα επισημαίνει πως οι δηλώσεις της υπουργού
Πολιτισμού, στις οποίες έκανε λόγο για ολιστική στρατηγική για την ανάδειξη και
προβολή του Ευπαλινείου, παραμένουν στα
χαρτιά. ‘’Το υπουργείο βιάζονταν να ανοίξει το μνημείο και δεν προλάβαμε να
οργανωθούμε σωστά’’, μας είπε απολογητικά, βλέποντας τον εκνευρισμό μας μια αρχαιοφύλακας».
Και η σεζόν χάθηκε. Ας ελπίσουμε ότι δεν θα χαθεί και η επόμενη…», καταλήγει το
δημοσίευμα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου