Ο τίτλος ίσως θα μπορούσε να θεωρηθεί υπερβολικός από κάποιους ,αλλά δυστυχώς είναι ο πλέον περιγραφικός της κατάστασης που αντιμετωπίζει ο οδηγός οχήματος και ιδιαίτερα οι δικυκλιστές. Για όσους οδηγούν μοτοσυκλέτα ή μικρού κυβισμού δίκυκλο, γνωρίζουν ότι, πέραν της χαράς να οδηγεί κανείς πιο “ελεύθερα”, κάτι που απολαμβάνουν οι δικυκλιστές, ελλοχεύουν άμεσοι και μεγάλοι κίνδυνοι γι΄ αυτή την κατηγορία οδηγών, που προέρχονται κυρίως από την κατάσταση του οδοστρώματος.
Οι σημερινές φωτογραφίες της συγκεκριμένης λακκούβας προέρχονται από σημείο της εθνικής οδού Σάμου-Καρλοβάσου (στην είσοδο του Καρλοβάσου), εντός στροφής, έχοντας δημιουργηθεί εδώ και 2 μήνες. Η παγίδα αυτή αυξάνει τα ποσοστά επικινδυνότητας, αν προσθέσουμε συνθήκες νυχτερινής οδήγησης υπό βροχή, όπως σήμερα και τις προηγούμενες ημέρες. Το ατύχημα δεν θα αργήσει.
Όπως διαπιστώνει κανείς, το μέγεθος και το βάθος της συγκεκριμένης λακκούβας αποτελεί αναμφίβολα κίνδυνο για τη σωματική ακεραιότητα των δικυκλιστών.
Ας σκύψουν με μεγαλύτερη επιμέλεια και ενδιαφέρον οι αρμόδιοι σε αυτές τις παγίδες. Επιτέλους, ας αλλάξουμε νοοτροπίες και συμπεριφορές.
Οι σημερινές φωτογραφίες της συγκεκριμένης λακκούβας προέρχονται από σημείο της εθνικής οδού Σάμου-Καρλοβάσου (στην είσοδο του Καρλοβάσου), εντός στροφής, έχοντας δημιουργηθεί εδώ και 2 μήνες. Η παγίδα αυτή αυξάνει τα ποσοστά επικινδυνότητας, αν προσθέσουμε συνθήκες νυχτερινής οδήγησης υπό βροχή, όπως σήμερα και τις προηγούμενες ημέρες. Το ατύχημα δεν θα αργήσει.
Όπως διαπιστώνει κανείς, το μέγεθος και το βάθος της συγκεκριμένης λακκούβας αποτελεί αναμφίβολα κίνδυνο για τη σωματική ακεραιότητα των δικυκλιστών.
Ας σκύψουν με μεγαλύτερη επιμέλεια και ενδιαφέρον οι αρμόδιοι σε αυτές τις παγίδες. Επιτέλους, ας αλλάξουμε νοοτροπίες και συμπεριφορές.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου