Δελτίο τύπου για τη
συνεδρίαση του δημοτικού συμβούλιο και τη συζήτηση που έγινε για το
Μεταναστευτικό απέστειλε η Λαϊκή Συσπείρωση Σάμου. Συγκεκριμένα αναφέρει:
"Ουσιαστική κριτική στις θέσεις της κίνησης πολιτικών και οικονομικών παραγόντων «ΣΑΜΟΣ-SOS» και στο ψήφισμα της συγκέντρωσης που διοργάνωσαν την Κυριακή 30-10-2016, άσκησε η «Λαϊκή Συσπείρωση» στην πρόσφατη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου (2-11-2016), με αφορμή την κατάθεση του ψηφίσματος της συγκέντρωσης προς επικύρωση.
"Ουσιαστική κριτική στις θέσεις της κίνησης πολιτικών και οικονομικών παραγόντων «ΣΑΜΟΣ-SOS» και στο ψήφισμα της συγκέντρωσης που διοργάνωσαν την Κυριακή 30-10-2016, άσκησε η «Λαϊκή Συσπείρωση» στην πρόσφατη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου (2-11-2016), με αφορμή την κατάθεση του ψηφίσματος της συγκέντρωσης προς επικύρωση.
Οι δημοτικοί σύμβουλοι του ΚΚΕ , απέναντι στη προσπάθεια άλλης παράταξης να προκαλέσει κλίμα ανούσιας αντιπαράθεσης με την κατάθεση ψηφίσματος καταδίκης της αντισυγκέντρωσης της λεγόμενης «Αντιφασιστικής Κίνησης», απάντησαν διεξοδικά για μια ακόμη φορά , καταγγέλλοντας την επιχείρηση στοχοποίησης των προσφύγων ως υπεύθυνων για όλα τα δεινά που υποφέρει ο λαός από την αντιλαϊκή – βάρβαρη πολιτική της Ε.Ε, ΔΝΤ, ΕΚΤ, κυβερνήσεων ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, ΝΔ-ΠΑΣΟΚ κλπ, με ρατσιστικά προσχήματα περί κινδύνου ισλαμοποίησης και δημιουργίας μουσουλμανικής μειονότητας. Τόνισαν ότι η απόκρυψη των πραγματικά υπεύθυνων τόσο για τη δυστυχία του ελληνικού λαού όσο και για τον ξεριζωμό εκατομμυρίων ανθρώπων συνιστά στρέβλωση της πραγματικότητας και στοχεύει συνειδητά στον αποπροσανατολισμό.
Υπογράμμισαν επίσης ότι μόνος
συνεπής αντίπαλος του φασισμού είναι η Κοινωνική Συμμαχία εργατών , μικρών
αγροτών και αυτοαπασχολούμενων
επαγγελματοβιοτεχνών, που έχει ως στόχο την ανατροπή της μήτρας του
φασισμού, του καπιταλισμού-ιμπεριαλισμού. Στην ψηφοφορία οι σύμβουλοι της
Λαϊκής Συσπείρωσης, ψήφισαν τις θέσεις
του ταξικού εργατικού και λαϊκού αντιϊμπεριαλιστικού κινήματος που συνοψίζονται
στα εξής:
·
Είμαστε
αντίθετοι με την πολιτική της Ευρωπαϊκής Ενωσης και της κυβέρνησης που
εγκλωβίζει στο νησί εκατοντάδες πρόσφυγες και μετανάστες.
·
Απαιτούμε
άμεση μετακίνησή τους από το νησί και τον απεγκλωβισμό τους από τη χώρα.
·
Όχι στη λειτουργία και στην επέκταση των «χοτ
σποτ» με οποιαδήποτε μορφή. Να διαμορφωθούν ανοικτές δομές υποδοχής, καταγραφής
και προσωρινής φιλοξενίας, χωρίς ΜΚΟ, με αποκλειστική ευθύνη του κράτους.
·
Καταδικάζουμε τους τραμπουκισμούς και τη βία εναντίον
των προσφύγων και όσους τα υποκινούν. Απομονώνουμε αυτούς που ενοχοποιούν για
τα προβλήματα τα θύματα, τους πρόσφυγες, αθωώνοντας και υπηρετώντας τους
υπεύθυνους- τους θύτες.
·
Να φύγει τώρα το ΝΑΤΟ από το Αιγαίο. Καμιά νέα
βάση στο Αιγαίο. Να κλείσουν οι ΝΑΤΟϊκές βάσεις σε όλη τη χώρα.
·
Να σταματήσει η συμμετοχή με κάθε μορφή της
χώρας μας στους ιμπεριαλιστικούς οργανισμούς, στις επεμβάσεις και στους πολέμους τους, που
δημιουργούν τις στρατιές των απελπισμένων προσφύγων και υποθάλπουν την
αμφισβήτηση της κυριαρχίας της χώρας μας στο Αιγαίο.
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ « ΛΑΪΚΗΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗΣ» στο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ (2-11-2016)
Α)
Ας μην παρουσιάζεται θιγμένη η κίνηση «SOS» από την καταγγελτική κριτική που της ασκούμε.
Όταν μπαίνεις μπροστά σε τέτοια ζητήματα οφείλεις μεγάλη προσοχή, γιατί τα λόγια και οι πράξεις σου στέλνουν μηνύματα στη κοινωνία. Με ένα τρόπο καθοδηγούν τμήματα τις κοινωνίας προς τη μια ή την άλλη κατεύθυνση.
Και τέτοια σύνθετα ζητήματα δεν μπορείς να τα αντιμετωπίζεις με προχειρότητα, με επικίνδυνες αφαιρέσεις με τη λογική του άσπρου-μαύρου. Όταν διεκδικείς την πρωτοπορία σε ένα ζήτημα πρέπει πρώτα για τον εαυτό σου και για τους υπόλοιπους που θα απευθυνθείς να έχεις ξεκαθαρίσει όλες αν είναι δυνατόν τις πτυχές του προβλήματος, να μην λες τη μισή αλήθεια γιατί σε τέτοιες περιπτώσεις είναι χειρότερη από το ψέμα.
Ας δούμε λοιπόν τα βασικά σημεία των θέσεων του SOS.
Κατηγορούν τη κυβέρνηση γιατί κοροϊδεύει και παρά τις υποσχέσεις της, δεν παίρνει τους πρόσφυγες από τη Σάμο. Είναι η μισή αλήθεια. Δεν τη κατηγορούν όμως για τη συμφωνία Ε.Ε – Τουρκίας που προσυπέγραψε και η οποία με τις προβλέψεις της εγκλωβίζει τους πρόσφυγες διπλά στα νησιά και στη χώρα μας. Δεν τη κατηγορούν γιατί δεν καταγγέλλει την Ε.Ε που μέσω ηγετικών στελεχών της έχει επανειλημμένα διαμηνύσει ότι κάποια νησιά του Αν. Αιγαίου πρέπει να γίνουν τόποι συγκράτησης των προσφύγων
Όταν μπαίνεις μπροστά σε τέτοια ζητήματα οφείλεις μεγάλη προσοχή, γιατί τα λόγια και οι πράξεις σου στέλνουν μηνύματα στη κοινωνία. Με ένα τρόπο καθοδηγούν τμήματα τις κοινωνίας προς τη μια ή την άλλη κατεύθυνση.
Και τέτοια σύνθετα ζητήματα δεν μπορείς να τα αντιμετωπίζεις με προχειρότητα, με επικίνδυνες αφαιρέσεις με τη λογική του άσπρου-μαύρου. Όταν διεκδικείς την πρωτοπορία σε ένα ζήτημα πρέπει πρώτα για τον εαυτό σου και για τους υπόλοιπους που θα απευθυνθείς να έχεις ξεκαθαρίσει όλες αν είναι δυνατόν τις πτυχές του προβλήματος, να μην λες τη μισή αλήθεια γιατί σε τέτοιες περιπτώσεις είναι χειρότερη από το ψέμα.
Ας δούμε λοιπόν τα βασικά σημεία των θέσεων του SOS.
Κατηγορούν τη κυβέρνηση γιατί κοροϊδεύει και παρά τις υποσχέσεις της, δεν παίρνει τους πρόσφυγες από τη Σάμο. Είναι η μισή αλήθεια. Δεν τη κατηγορούν όμως για τη συμφωνία Ε.Ε – Τουρκίας που προσυπέγραψε και η οποία με τις προβλέψεις της εγκλωβίζει τους πρόσφυγες διπλά στα νησιά και στη χώρα μας. Δεν τη κατηγορούν γιατί δεν καταγγέλλει την Ε.Ε που μέσω ηγετικών στελεχών της έχει επανειλημμένα διαμηνύσει ότι κάποια νησιά του Αν. Αιγαίου πρέπει να γίνουν τόποι συγκράτησης των προσφύγων
Αντίθετα
, τι ζητούν; Να εφαρμοστεί η συμφωνία, δηλαδή να διαιωνίζεται αυτή η κατάσταση
στο διηνεκές.
Βάζουν στο στόχαστρο τη ΦΡΟΝΤΕΞ την πολυεθνική συνοριακή αστυνομία που αστυνομεύει τη περιοχή και σε λίγο θα μπαίνει στα σπίτια μας. Είναι επίσης η μισή αλήθεια. Γιατί δεν λένε ότι πρόκειται για κατασταλτικό μηχανισμό της Ε.Ε που μαζί με όλους τους άλλους τους έχουν συναποφασίσει όλες οι ελληνικές κυβερνήσεις για να εξασφαλίσουν πρωτίστως την καταστολή του λαϊκού κινήματος όποτε θεωρούν ότι κινδυνεύουν τα συμφέροντα της πλουτοκρατίας. Και φυσικά δεν βάζουν ζήτημα κατάργησής της.
Δεν λένε κουβέντα ακόμη για την μόνιμη πλέον παρουσία του ΝΑΤΟ στο Αιγαίο, που καμιά σχέση δεν έχει με το προσφυγικό, αλλά για την υποστήριξη των επιχειρήσεων των χωρών - μελών του στη Μέση Ανατολή εκεί που σκοτώνουν , ρημάζουν , ξεσπιτώνουν κόσμο. Για την υποστήριξη της παρουσίας της αστικής τάξης της Τουρκίας στα πετρέλαια της Μουσούλης και την υπόθαλψη της αμφισβήτησης της κυριαρχίας της χώρας μας στο Αιγαίο. Για το γκριζάρισμα όλου του Αιγαίου. Δεν ζητούν (γιατί κάνει τζίζ!!!) την απομάκρυνση του ΝΑΤΟ τώρα από το Αιγαίο.
Βάζουν στο στόχαστρο τη ΦΡΟΝΤΕΞ την πολυεθνική συνοριακή αστυνομία που αστυνομεύει τη περιοχή και σε λίγο θα μπαίνει στα σπίτια μας. Είναι επίσης η μισή αλήθεια. Γιατί δεν λένε ότι πρόκειται για κατασταλτικό μηχανισμό της Ε.Ε που μαζί με όλους τους άλλους τους έχουν συναποφασίσει όλες οι ελληνικές κυβερνήσεις για να εξασφαλίσουν πρωτίστως την καταστολή του λαϊκού κινήματος όποτε θεωρούν ότι κινδυνεύουν τα συμφέροντα της πλουτοκρατίας. Και φυσικά δεν βάζουν ζήτημα κατάργησής της.
Δεν λένε κουβέντα ακόμη για την μόνιμη πλέον παρουσία του ΝΑΤΟ στο Αιγαίο, που καμιά σχέση δεν έχει με το προσφυγικό, αλλά για την υποστήριξη των επιχειρήσεων των χωρών - μελών του στη Μέση Ανατολή εκεί που σκοτώνουν , ρημάζουν , ξεσπιτώνουν κόσμο. Για την υποστήριξη της παρουσίας της αστικής τάξης της Τουρκίας στα πετρέλαια της Μουσούλης και την υπόθαλψη της αμφισβήτησης της κυριαρχίας της χώρας μας στο Αιγαίο. Για το γκριζάρισμα όλου του Αιγαίου. Δεν ζητούν (γιατί κάνει τζίζ!!!) την απομάκρυνση του ΝΑΤΟ τώρα από το Αιγαίο.
Δεν
καταγγέλλουν την ελληνική κυβέρνηση που παραχωρεί νέες βάσεις στη Κάρπαθο και
για ηλεκτρονικό πόλεμο στη Θεσσαλονίκη. Αυτά δεν είναι μέρος του προβλήματος ;
Δεν απειλούν πιο άμεσα και μάλιστα με «ρήτρα»
πολέμου και καταστροφής τα νησιά μας, τη χώρα μας;
Αντίθετα και εδώ προβάλλουν ούτε καν τη μισή αλήθεια. Προβάλλουν μια βολική δοξασία η οποία στοχοποιεί συλλήβδην τους πρόσφυγες. Τον κίνδυνο της ισλαμοποίησης, της δημιουργίας μουσουλμανικής μειονότητας και άρα μέσω αυτής των διεκδικήσεων της Τουρκίας.
Αφού όμως το παίζουν ψαγμένοι σε τέτοιο βάθος . όφειλαν να γνωρίζουν ότι στους πρόσφυγες που έρχονται, από τη πρώτη στιγμή προσπαθούν να επιδράσουν οι πάντες και ο καθένας για δικό του λογαριασμό. Μυστικές υπηρεσίες , θρησκευτικές οργανώσεις, κλπ και μάλιστα εκμεταλλευόμενοι την δύσκολη κατάστασή τους και προσφέροντας χίμαιρες του τύπου « αν έρθεις μαζί μου θα εγκριθεί η αίτησή σου για άσυλο» Χίμαιρες που σύντομα θα διαψευστούν. Τι θα γίνει τότε; Δεν θα βρει πρόσφορο έδαφος η θρησκευτική μισαλλοδοξία και ο εξτρεμισμός; Είναι ή δεν είναι πολύπλευρο και λεπτό το ζήτημα; Σε κάθε περίπτωση είναι απαράδεκτο και ρατσιστικό να προβάλλεις την άποψη των εν δυνάμει εχθρών με βάση το διαφορετικό θρησκευτικό δόγμα.
Επιτίθενται ενάντια στις ΜΚΟ οι οποίες διασπαθίζουν δημόσιο – κατά κανόνα –χρήμα με αμφιλεγόμενα αποτελέσματα ως προς το έργο που προσφέρουν. Μάλιστα τους ενοχλούν και οι ξένες γλώσσες των εργαζομένων σ’ αυτές που ακούνε στα εστιατόρια και τις καφετέριες.
Τι να πρωτοσχολιάσει κανείς σε όλα αυτά! Πρώτα έχουμε ακόμη μια φορά τη μισή αλήθεια, ως προσφερόμενο πεδίο συμφωνίας όλων. Δεν λένε δηλαδή ότι οι ΜΚΟ είναι επιλογή του κεφαλαίου και των πολιτικών του οργάνων και ενώσεων όπως η Ε.Ε με πολλαπλούς στόχους, όπως: Η ιδιωτικοποίηση των υπηρεσιών κοινωνικής πρόνοιας, υγείας, εκπαίδευσης, πολιτικής προστασίας κλπ δηλαδή η εκμετάλλευση κρίσιμων, κοινωνικά ευαίσθητων και κερδοφόρων τομέων από τους μεγαλοεπιχειρηματίες μέσω των ΜΚΟ.
Σε πρώτη φάση με γενναία κρατική χρηματοδότηση που κόβεται από τις αντίστοιχες δημόσιες δομές οι οποίες σπρώχνονται στην απαξίωση και στον εκφυλισμό τους. Και με εκμετάλλευση απλήρωτης εργασίας «εθελοντικής» η οποία όμως είναι μονόδρομος για να έχεις ελπίδες να προσληφθείς κάποια στιγμή.
Αντίθετα και εδώ προβάλλουν ούτε καν τη μισή αλήθεια. Προβάλλουν μια βολική δοξασία η οποία στοχοποιεί συλλήβδην τους πρόσφυγες. Τον κίνδυνο της ισλαμοποίησης, της δημιουργίας μουσουλμανικής μειονότητας και άρα μέσω αυτής των διεκδικήσεων της Τουρκίας.
Αφού όμως το παίζουν ψαγμένοι σε τέτοιο βάθος . όφειλαν να γνωρίζουν ότι στους πρόσφυγες που έρχονται, από τη πρώτη στιγμή προσπαθούν να επιδράσουν οι πάντες και ο καθένας για δικό του λογαριασμό. Μυστικές υπηρεσίες , θρησκευτικές οργανώσεις, κλπ και μάλιστα εκμεταλλευόμενοι την δύσκολη κατάστασή τους και προσφέροντας χίμαιρες του τύπου « αν έρθεις μαζί μου θα εγκριθεί η αίτησή σου για άσυλο» Χίμαιρες που σύντομα θα διαψευστούν. Τι θα γίνει τότε; Δεν θα βρει πρόσφορο έδαφος η θρησκευτική μισαλλοδοξία και ο εξτρεμισμός; Είναι ή δεν είναι πολύπλευρο και λεπτό το ζήτημα; Σε κάθε περίπτωση είναι απαράδεκτο και ρατσιστικό να προβάλλεις την άποψη των εν δυνάμει εχθρών με βάση το διαφορετικό θρησκευτικό δόγμα.
Επιτίθενται ενάντια στις ΜΚΟ οι οποίες διασπαθίζουν δημόσιο – κατά κανόνα –χρήμα με αμφιλεγόμενα αποτελέσματα ως προς το έργο που προσφέρουν. Μάλιστα τους ενοχλούν και οι ξένες γλώσσες των εργαζομένων σ’ αυτές που ακούνε στα εστιατόρια και τις καφετέριες.
Τι να πρωτοσχολιάσει κανείς σε όλα αυτά! Πρώτα έχουμε ακόμη μια φορά τη μισή αλήθεια, ως προσφερόμενο πεδίο συμφωνίας όλων. Δεν λένε δηλαδή ότι οι ΜΚΟ είναι επιλογή του κεφαλαίου και των πολιτικών του οργάνων και ενώσεων όπως η Ε.Ε με πολλαπλούς στόχους, όπως: Η ιδιωτικοποίηση των υπηρεσιών κοινωνικής πρόνοιας, υγείας, εκπαίδευσης, πολιτικής προστασίας κλπ δηλαδή η εκμετάλλευση κρίσιμων, κοινωνικά ευαίσθητων και κερδοφόρων τομέων από τους μεγαλοεπιχειρηματίες μέσω των ΜΚΟ.
Σε πρώτη φάση με γενναία κρατική χρηματοδότηση που κόβεται από τις αντίστοιχες δημόσιες δομές οι οποίες σπρώχνονται στην απαξίωση και στον εκφυλισμό τους. Και με εκμετάλλευση απλήρωτης εργασίας «εθελοντικής» η οποία όμως είναι μονόδρομος για να έχεις ελπίδες να προσληφθείς κάποια στιγμή.
Στη
συνέχεια και σταδιακά όσο θα απαξιώνονται και θα κλείνουν οι δημόσιες δομές θα
μπαίνει και η πληρωμή των υποβαθμισμένων
υπηρεσιών έναντι των πανάκριβων ιδιωτικών, για όσους δεν έχουν πολλά να
πληρώνουν.
Ταυτόχρονα συνηθίζουν από τώρα την κοινωνία ιδιαίτερα τη νεολαία ότι δημόσιες και δωρεάν παροχές τέρμα. Δεν υπάρχουν. Θέλεις υπηρεσίες; Θα πληρώσεις.
Τώρα όσον αφορά τους εργαζόμενους στις ΜΚΟ εμείς τους διαχωρίζουμε από τα αφεντικά τους. Δεν μπορείς να χρεώνεις την πολιτική των πολυεθνικών ΜΚΟ στους εργαζόμενους . Πολύ περισσότερο είναι επικίνδυνο να σε ενοχλούν οι διάφορες γλώσσες. Οι οποίες καθόλου δεν σε ενοχλούν όταν είναι πελάτες που σου αφήνουν λεφτά ή όταν μιλιούνται από εργαζόμενους σαμιώτικών ξενοδοχείων που έρχονται από χώρες μέλη της Ε.Ε ως μαθητευόμενοι με τζάμπα εργασία και σπρώχνουν στην ανεργία σαμιώτες ξενοδοχοϋπάλληλους. Εδώ ο εθνικισμός συναντά τον κοσμοπολιτισμό αποδείχνοντας ότι είναι οι όψεις του ίδιου, επικίνδυνου για τους λαούς, νομίσματος.
Για όλα αυτά τα βασικά και πολλά άλλα ( εκείνος ο ύμνος στον φασίστα δικτάτορα Μεταξά από ομιλητή της συγκέντρωσης, τι ήταν;)το ταξικό εργατικό και λαϊκό κίνημα, το αντιϊμπεριαλιστικό φιλειρηνικό κίνημα από την αρχή άσκησαν δημόσια κριτική και χαρακτήρισαν αυτό το SOS ως αποπροσανατολιστική και επικίνδυνη κίνηση, διαχωρίζοντας κατηγορηματικά τη θέση τους.
Ταυτόχρονα συνηθίζουν από τώρα την κοινωνία ιδιαίτερα τη νεολαία ότι δημόσιες και δωρεάν παροχές τέρμα. Δεν υπάρχουν. Θέλεις υπηρεσίες; Θα πληρώσεις.
Τώρα όσον αφορά τους εργαζόμενους στις ΜΚΟ εμείς τους διαχωρίζουμε από τα αφεντικά τους. Δεν μπορείς να χρεώνεις την πολιτική των πολυεθνικών ΜΚΟ στους εργαζόμενους . Πολύ περισσότερο είναι επικίνδυνο να σε ενοχλούν οι διάφορες γλώσσες. Οι οποίες καθόλου δεν σε ενοχλούν όταν είναι πελάτες που σου αφήνουν λεφτά ή όταν μιλιούνται από εργαζόμενους σαμιώτικών ξενοδοχείων που έρχονται από χώρες μέλη της Ε.Ε ως μαθητευόμενοι με τζάμπα εργασία και σπρώχνουν στην ανεργία σαμιώτες ξενοδοχοϋπάλληλους. Εδώ ο εθνικισμός συναντά τον κοσμοπολιτισμό αποδείχνοντας ότι είναι οι όψεις του ίδιου, επικίνδυνου για τους λαούς, νομίσματος.
Για όλα αυτά τα βασικά και πολλά άλλα ( εκείνος ο ύμνος στον φασίστα δικτάτορα Μεταξά από ομιλητή της συγκέντρωσης, τι ήταν;)το ταξικό εργατικό και λαϊκό κίνημα, το αντιϊμπεριαλιστικό φιλειρηνικό κίνημα από την αρχή άσκησαν δημόσια κριτική και χαρακτήρισαν αυτό το SOS ως αποπροσανατολιστική και επικίνδυνη κίνηση, διαχωρίζοντας κατηγορηματικά τη θέση τους.
Και
ας σταματήσει αυτή η καραμέλα «μας βαφτίζετε φασίστες κλπ» Εμείς δεν βαφτίζουμε
κανέναν. Να το ξαναπούμε λοιπόν , για να το καταλάβετε: Όταν οι θέσεις σας
χωράνε τα πάντα και ιδίως όταν έχουν σαφείς ρατσιστικές αναφορές και
υπονοούμενα, όταν λέτε μισές και «πιασάρικες αλήθειες», κρύβοντας την ουσία του
προβλήματος αφήνετε ανοιχτό το δρόμο της εκτροπής της λαϊκής αγανάκτησης σε
επικίνδυνα φασιστικά κατατόπια. Αυτό λέμε και αυτό καταγγέλλουμε.
Β) Όσον αφορά τις αντισυγκεντρώσεις και τα αντιφασιστικά κινήματα , εμείς δεν θα σας κάνουμε το χατίρι να μπούμε στη λογική σας. Όμως με την ευκαιρία θέλουμε να ξεκαθαρίσουμε τη θέση μας αν και είναι γενικά γνωστή.
1) Το λαϊκό κίνημα , εργατικό ταξικό, αντιιμπεριαλιστικό κλπ δεν προσδιορίζεται από τις κινήσεις των άλλων. Κάνει συγκεντρώσεις και όχι αντισυγκεντρώσεις. Προβάλλει κάθε φορά ολοκληρωμένο πλαίσιο θέσεων και διεκδικήσεων και όχι αντι-θέσεις. Αρνείται να ρίξει νερό στο μύλο της τυφλής αντιπαλότητας που εκφυλίζεται μοιραία σε βρισιές και προπηλακισμούς εκατέρωθεν οι οποίοι κρύβουν την ουσία της όποιας διαφοράς.
2) Για να είναι ένα κίνημα αντιφασιστικό πρέπει πρώτα και κύρια να είναι αντικαπιταλιστικό- αντιϊμπεριαλιστικό. Με την έννοια ότι ο φασισμός ιδεολογικά και ιστορικά δεν αποτελεί ξεχωριστό ιδεολογικό - πολιτικό ρεύμα αλλά είναι μορφή της αστικής ιδεολογίας και πρακτικής. Είναι γέννημα θρέμμα του καπιταλιστικού τρόπου ανάπτυξης των αντιθέσεων και των αντιφάσεών του, της άγριας εκμετάλλευσης των εργαζομένων. Είναι το ακραίο και πιο βίαιο εργαλείο για την επιβολή της.
Μόνος συνεπής αντίπαλος του φασισμού είναι η Κοινωνική Συμμαχία εργατών , μικρών αγροτών και αυτοαπασχολούμενων επαγγελματοβιοτεχνών, που έχει ως στόχο την ανατροπή του εκμεταλλευτικού συστήματος και την οικοδόμηση μιας νέας κοινωνίας. Με τα μέσα παραγωγής λαϊκή ιδιοκτησία και τον παραγόμενο πλούτο ως μέσον αποκλειστικά για την κάλυψη όλων των λαϊκών αναγκών.
3) Επομένως ούτε πρακτικά μπορεί να γίνει αντιφασιστική συμμαχία έξω και σε αντίθεση με τα παραπάνω. Δηλαδή τι αντιφασιστική συμμαχία μπορεί να γίνει με τον ΣΥΡΙΖΑ, το ΠΑΣΟΚ, τη ΝΔ, το Λεβέντη κλπ ή με δήθεν «αριστερά» σχήματα που κρύβουν τον πραγματικό αντίπαλο και υπόσχονται πρόσκαιρες και εύκολες λύσεις χωρίς την ανατροπή του;
Β) Όσον αφορά τις αντισυγκεντρώσεις και τα αντιφασιστικά κινήματα , εμείς δεν θα σας κάνουμε το χατίρι να μπούμε στη λογική σας. Όμως με την ευκαιρία θέλουμε να ξεκαθαρίσουμε τη θέση μας αν και είναι γενικά γνωστή.
1) Το λαϊκό κίνημα , εργατικό ταξικό, αντιιμπεριαλιστικό κλπ δεν προσδιορίζεται από τις κινήσεις των άλλων. Κάνει συγκεντρώσεις και όχι αντισυγκεντρώσεις. Προβάλλει κάθε φορά ολοκληρωμένο πλαίσιο θέσεων και διεκδικήσεων και όχι αντι-θέσεις. Αρνείται να ρίξει νερό στο μύλο της τυφλής αντιπαλότητας που εκφυλίζεται μοιραία σε βρισιές και προπηλακισμούς εκατέρωθεν οι οποίοι κρύβουν την ουσία της όποιας διαφοράς.
2) Για να είναι ένα κίνημα αντιφασιστικό πρέπει πρώτα και κύρια να είναι αντικαπιταλιστικό- αντιϊμπεριαλιστικό. Με την έννοια ότι ο φασισμός ιδεολογικά και ιστορικά δεν αποτελεί ξεχωριστό ιδεολογικό - πολιτικό ρεύμα αλλά είναι μορφή της αστικής ιδεολογίας και πρακτικής. Είναι γέννημα θρέμμα του καπιταλιστικού τρόπου ανάπτυξης των αντιθέσεων και των αντιφάσεών του, της άγριας εκμετάλλευσης των εργαζομένων. Είναι το ακραίο και πιο βίαιο εργαλείο για την επιβολή της.
Μόνος συνεπής αντίπαλος του φασισμού είναι η Κοινωνική Συμμαχία εργατών , μικρών αγροτών και αυτοαπασχολούμενων επαγγελματοβιοτεχνών, που έχει ως στόχο την ανατροπή του εκμεταλλευτικού συστήματος και την οικοδόμηση μιας νέας κοινωνίας. Με τα μέσα παραγωγής λαϊκή ιδιοκτησία και τον παραγόμενο πλούτο ως μέσον αποκλειστικά για την κάλυψη όλων των λαϊκών αναγκών.
3) Επομένως ούτε πρακτικά μπορεί να γίνει αντιφασιστική συμμαχία έξω και σε αντίθεση με τα παραπάνω. Δηλαδή τι αντιφασιστική συμμαχία μπορεί να γίνει με τον ΣΥΡΙΖΑ, το ΠΑΣΟΚ, τη ΝΔ, το Λεβέντη κλπ ή με δήθεν «αριστερά» σχήματα που κρύβουν τον πραγματικό αντίπαλο και υπόσχονται πρόσκαιρες και εύκολες λύσεις χωρίς την ανατροπή του;
Μα αυτές οι πολιτικές
δυνάμεις με την πολιτική και πρακτική τους, με την πλήρη υποστήριξη ή τον εξωραϊσμό
του συστήματος φουντώνουν την οργή και την αγανάκτηση που σε πολυπληθή λαϊκά
στρώματα με χαμηλό πολιτικό επίπεδο εκφράζεται ως τυφλή αντίδραση και είναι
επιρρεπής στον φασιστικό λαϊκισμό.
Γ) Τέλος όσον αφορά το σχέδιο ψηφίσματος που κατέθεσε η δημοτική αρχή, χωρίς να το εξομοιώνουμε με τα προηγούμενα, εκφράζει μεν την απαίτηση για αποσυμφόρηση του νησιού , για καλύτερες συνθήκες διαβίωσης και ασκεί ορισμένη κριτική στη
Γ) Τέλος όσον αφορά το σχέδιο ψηφίσματος που κατέθεσε η δημοτική αρχή, χωρίς να το εξομοιώνουμε με τα προηγούμενα, εκφράζει μεν την απαίτηση για αποσυμφόρηση του νησιού , για καλύτερες συνθήκες διαβίωσης και ασκεί ορισμένη κριτική στη
κυβέρνηση και στη
πολιτική χωρών της Ε.Ε, αλλά αποφεύγει να κατονομάσει τους αίτιους του
προβλήματος, το ΝΑΤΟ , την Ε.Ε , τις ελληνικές κυβερνήσεις να τους καταδικάσει
και να καλέσει το λαό του νησιού να παλέψει σ’ αυτή τη κατεύθυνση.
Εμείς δεν συντασσόμαστε με κανένα από αυτά και ψηφίζουμε για μια ακόμη φορά το ολοκληρωμένο πλαίσιο πάλης του ΚΚΕ και του μαχητικού λαϊκού κινήματος. (όπως καταχωρείται στο πρώτο σκέλος του Δελτίου Τύπου)
Εμείς δεν συντασσόμαστε με κανένα από αυτά και ψηφίζουμε για μια ακόμη φορά το ολοκληρωμένο πλαίσιο πάλης του ΚΚΕ και του μαχητικού λαϊκού κινήματος. (όπως καταχωρείται στο πρώτο σκέλος του Δελτίου Τύπου)
1 σχόλιο:
ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ
ΠΑΡΤΕ ΤΟΥΣ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΣΑΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΞΕΝΗΣΕΤΕ
Δημοσίευση σχολίου