Κανονικά αναμένεται να ξεκινήσει, από
την Κυριακή 7 Ιουλίου, τα δρομολόγιά του, στη γραμμή Θεσσαλονίκη -
Καβάλα - Λήμνος - Μυτιλήνη - Σάμος - Ικαρία, το επιβατηγό οχηματαγωγό
πλοίο «Ionian Sky». Η Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου (ΝΕΛ), κατέθεσε στις
αρμόδιες υπηρεσίες της Γενικής Γραμματείας Αιγαίου, το πιστοποιητικό
αξιοπλοΐας του πλοίου. Το πλοίο «Ionian Sky», θα αντικαταστήσει το πλοίο «Θεόφιλος» της NEΛ,
που δεν έχει ακόμα ολοκληρώσει τις ετήσιες επισκευαστικές του εργασίες.
Παράλληλα, η ΝΕΛ ζήτησε παράταση, για 15 ημέρες, από τη Γενική Γραμματεία Αιγαίου, η οποία είχε καλέσει σε ακρόαση εκπρόσωπο της εταιρείας, προκειμένου να δώσει εξηγήσεις, γιατί το επιβατηγό οχηματαγωγό πλοίο «Θεόφιλος» δεν εντάχθηκε από τις 23 Ιουνίου, στα εγκεκριμένα δρομολόγια των επιδοτούμενων γραμμών της Βόρειας Ελλάδας.
Την ίδια στιγμή, τα ναυτεργατικά σωματεία ΠΕΜΕΝ (μηχανικών), Στέφενσων (κατώτερα πληρώματα μηχανής) και ΠΕΕΜΑΓΕΝ (μάγειροι), με ανακοίνωσή τους, κατήγγειλαν ότι η ΝΕΛ οφείλει δεδουλευμένες αποδοχές, στο πλήρωμα του πλοίου «Θεόφιλος». Μάλιστα, το πλήρωμα βρίσκεται σε επίσχεση εργασίας από τις 24 Ιανουαρίου 2013 και σε ασφαλιστικά μέτρα, που εκδικάζονται εξ' αναβολής στις 9 Ιουλίου και εξαιτίας αυτού έχει ακινητοποιηθεί το πλοίο.
Στην ανακοίνωση των σωματείων, αναφέρεται, επίσης, ότι μέχρι σήμερα η εταιρεία δεν έχει εφαρμόσει τη δέσμευσή της, που είχε ανακοινώσει στη συνεδρίαση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) στις 4 Ιουνίου, για καταβολή μέρους των δεδουλευμένων αποδοχών, μέχρι τις 23 Ιουνίου και πλήρη εξόφληση μέχρι το τέλος του μήνα.
Από την πλευρά της ΝΕΛ, στελέχη της διοίκησης δήλωσαν στο Αθηναϊκό Πρακτορείο ότι στα 11 άτομα που παραμένουν στο πλοίο «Θεόφιλος», από τις 18 Ιανουαρίου, έχουν καταβληθεί όλα τα δεδουλευμένα, που αντιστοιχούν σε πραγματική εργασία που προσέφεραν, μέχρι την ημερομηνία αυτή. Επίσης, σημείωσαν ότι οι εργαζόμενοι που παραμένουν στο πλοίο και δηλώνουν ότι πραγματοποιούν επίσχεση εργασίας, δεν επιτρέπουν σε συνεργεία ή άλλους εργαζόμενους να εργασθούν, προκειμένου το «Θεόφιλος» να ολοκληρώσει τις εργασίες της ετήσιας συντήρησής του, όπως προβλέπει ο σχετικός νόμος.
Όπως τονίζουν τα στελέχη της ΝΕΛ, η εταιρεία έχει προχωρήσει σε όλες τις νόμιμες ενέργειες, καθώς και καταβολή τριών μισθών παραπάνω, ώστε να αποκατασταθεί η εύρυθμη λειτουργία του πλοίου και να αναζητήσει κάθε θετική ή αποθετική ζημία. Ενώ, κάνουν λόγο για εμπλεκόμενα συμφέροντα, που υποκινούν και υποθάλπουν τέτοιες πρακτικές, ειδικά σε τέτοιες κρίσιμες περιόδους για την ακτοπλοΐα.
Πηγή: News Room «Κέρδος» με πληροφόρηση από το ΑΠΕ - ΑΜΠ
Παράλληλα, η ΝΕΛ ζήτησε παράταση, για 15 ημέρες, από τη Γενική Γραμματεία Αιγαίου, η οποία είχε καλέσει σε ακρόαση εκπρόσωπο της εταιρείας, προκειμένου να δώσει εξηγήσεις, γιατί το επιβατηγό οχηματαγωγό πλοίο «Θεόφιλος» δεν εντάχθηκε από τις 23 Ιουνίου, στα εγκεκριμένα δρομολόγια των επιδοτούμενων γραμμών της Βόρειας Ελλάδας.
Την ίδια στιγμή, τα ναυτεργατικά σωματεία ΠΕΜΕΝ (μηχανικών), Στέφενσων (κατώτερα πληρώματα μηχανής) και ΠΕΕΜΑΓΕΝ (μάγειροι), με ανακοίνωσή τους, κατήγγειλαν ότι η ΝΕΛ οφείλει δεδουλευμένες αποδοχές, στο πλήρωμα του πλοίου «Θεόφιλος». Μάλιστα, το πλήρωμα βρίσκεται σε επίσχεση εργασίας από τις 24 Ιανουαρίου 2013 και σε ασφαλιστικά μέτρα, που εκδικάζονται εξ' αναβολής στις 9 Ιουλίου και εξαιτίας αυτού έχει ακινητοποιηθεί το πλοίο.
Στην ανακοίνωση των σωματείων, αναφέρεται, επίσης, ότι μέχρι σήμερα η εταιρεία δεν έχει εφαρμόσει τη δέσμευσή της, που είχε ανακοινώσει στη συνεδρίαση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) στις 4 Ιουνίου, για καταβολή μέρους των δεδουλευμένων αποδοχών, μέχρι τις 23 Ιουνίου και πλήρη εξόφληση μέχρι το τέλος του μήνα.
Από την πλευρά της ΝΕΛ, στελέχη της διοίκησης δήλωσαν στο Αθηναϊκό Πρακτορείο ότι στα 11 άτομα που παραμένουν στο πλοίο «Θεόφιλος», από τις 18 Ιανουαρίου, έχουν καταβληθεί όλα τα δεδουλευμένα, που αντιστοιχούν σε πραγματική εργασία που προσέφεραν, μέχρι την ημερομηνία αυτή. Επίσης, σημείωσαν ότι οι εργαζόμενοι που παραμένουν στο πλοίο και δηλώνουν ότι πραγματοποιούν επίσχεση εργασίας, δεν επιτρέπουν σε συνεργεία ή άλλους εργαζόμενους να εργασθούν, προκειμένου το «Θεόφιλος» να ολοκληρώσει τις εργασίες της ετήσιας συντήρησής του, όπως προβλέπει ο σχετικός νόμος.
Όπως τονίζουν τα στελέχη της ΝΕΛ, η εταιρεία έχει προχωρήσει σε όλες τις νόμιμες ενέργειες, καθώς και καταβολή τριών μισθών παραπάνω, ώστε να αποκατασταθεί η εύρυθμη λειτουργία του πλοίου και να αναζητήσει κάθε θετική ή αποθετική ζημία. Ενώ, κάνουν λόγο για εμπλεκόμενα συμφέροντα, που υποκινούν και υποθάλπουν τέτοιες πρακτικές, ειδικά σε τέτοιες κρίσιμες περιόδους για την ακτοπλοΐα.
Πηγή: News Room «Κέρδος» με πληροφόρηση από το ΑΠΕ - ΑΜΠ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου