Δυστυχώς, παρά την κρίση που διανύει ο τουρισμός μας, κάποιοι, ευτυχώς λίγοι, έχουν αναλάβει εκστρατεία δυσφήμισης του νησιού μας.
Η παρακάτω επιστολή που δημοσιεύουμε σήμερα, είναι η απόδειξη πως ορισμένοι μάλλον βρίσκονται σε λάθος επαγγελματική κατεύθυνση, δημιουργώντας το κατάλληλο «κλίμα» για την αποφυγή του νησιού μας ως τόπου διακοπών.
Επειδή είμαστε σίγουροι πως υπάρχει χώρος για βελτίωση, το όνομα του καταστήματος και του ιδιοκτήτη του, δεν δημοσιεύεται. Παραμένει βεβαίως στη διάθεση οποιουδήποτε αμφισβητεί ότι έτσι έχουν τα πράγματα. Η επιστολή αναφέρει:
«Επικοινωνώ με την εφημερίδα σας, την οποία διαβάζω κάθε εβδομάδα, αν και κατοικώ στην Ρόδο, για να καταγγείλω μια απαράδεκτη συμπεριφορά ενός ιδιοκτήτη snack bar στο Κοκκάρι κατά την διάρκεια των διακοπών μου. Έρχομαι στην Σάμο, από όπου είναι και η καταγωγή μου, τα τελευταία 6 χρόνια. Φέτος, στις 28-06-2009 με την οικογένειά μου (4 άτομα) βρεθήκαμε στο snack bar … ιδιοκτησίας … όπου για δύο καφέδες και δύο χυμούς, οι οποίοι σερβιρίστηκαν με καθυστέρηση 45 λεπτών(!) πληρώσαμε 23,30 ευρώ με την αιτιολόγηση ότι εκτός των ποτών που ήπιαμε χρησιμοποιήσαμε τις καρέκλες και την ομπρέλα του τραπεζιού στο οποίο καθόμασταν! Σε παρατήρησή μας στον ιδιοκτήτη ότι τέτοιες συμπεριφορές είναι που οδηγούν σε μείωση του τουρισμού της πανέμορφης Σάμου, αυτός με ύφος αγοραίο και προκλητικό μας απάντησε ότι υπεύθυνοι για την κατάντια του τουρισμού είμαστε εμείς. Πιστεύοντας πως ενδιαφέρεστε για την εξάλειψη τέτοιων φαινομένων, που μόνο ζημιά προκαλούν, επικοινωνούμε μαζί σας με την ελπίδα ότι μέσω της εφημερίδας σας θα καυτηριαστούν τέτοιες συμπεριφορές, και θα μπουν στη θέση τους υποκείμενα σαν τον εν λόγω “κύριο” ο οποίος απασχολούσε προφανώς παράνομα αλλοδαπές υπαλλήλους και συμπεριφέρθηκε με τέτοιο τρόπο σε Έλληνες πελάτες (φανταστείτε τη συμπεριφορά του σε αλλοδαπούς πελάτες).
Σε περίπτωση που τις χρειαστείτε διαθέτω και φωτογραφίες αλλά και τις αποδείξεις του λογαριασμού.»
Αντώνης Χατζηαντωνίου
Καθηγητής Φυσικής
Ρόδος 6-7-2009
Η παρακάτω επιστολή που δημοσιεύουμε σήμερα, είναι η απόδειξη πως ορισμένοι μάλλον βρίσκονται σε λάθος επαγγελματική κατεύθυνση, δημιουργώντας το κατάλληλο «κλίμα» για την αποφυγή του νησιού μας ως τόπου διακοπών.
Επειδή είμαστε σίγουροι πως υπάρχει χώρος για βελτίωση, το όνομα του καταστήματος και του ιδιοκτήτη του, δεν δημοσιεύεται. Παραμένει βεβαίως στη διάθεση οποιουδήποτε αμφισβητεί ότι έτσι έχουν τα πράγματα. Η επιστολή αναφέρει:
«Επικοινωνώ με την εφημερίδα σας, την οποία διαβάζω κάθε εβδομάδα, αν και κατοικώ στην Ρόδο, για να καταγγείλω μια απαράδεκτη συμπεριφορά ενός ιδιοκτήτη snack bar στο Κοκκάρι κατά την διάρκεια των διακοπών μου. Έρχομαι στην Σάμο, από όπου είναι και η καταγωγή μου, τα τελευταία 6 χρόνια. Φέτος, στις 28-06-2009 με την οικογένειά μου (4 άτομα) βρεθήκαμε στο snack bar … ιδιοκτησίας … όπου για δύο καφέδες και δύο χυμούς, οι οποίοι σερβιρίστηκαν με καθυστέρηση 45 λεπτών(!) πληρώσαμε 23,30 ευρώ με την αιτιολόγηση ότι εκτός των ποτών που ήπιαμε χρησιμοποιήσαμε τις καρέκλες και την ομπρέλα του τραπεζιού στο οποίο καθόμασταν! Σε παρατήρησή μας στον ιδιοκτήτη ότι τέτοιες συμπεριφορές είναι που οδηγούν σε μείωση του τουρισμού της πανέμορφης Σάμου, αυτός με ύφος αγοραίο και προκλητικό μας απάντησε ότι υπεύθυνοι για την κατάντια του τουρισμού είμαστε εμείς. Πιστεύοντας πως ενδιαφέρεστε για την εξάλειψη τέτοιων φαινομένων, που μόνο ζημιά προκαλούν, επικοινωνούμε μαζί σας με την ελπίδα ότι μέσω της εφημερίδας σας θα καυτηριαστούν τέτοιες συμπεριφορές, και θα μπουν στη θέση τους υποκείμενα σαν τον εν λόγω “κύριο” ο οποίος απασχολούσε προφανώς παράνομα αλλοδαπές υπαλλήλους και συμπεριφέρθηκε με τέτοιο τρόπο σε Έλληνες πελάτες (φανταστείτε τη συμπεριφορά του σε αλλοδαπούς πελάτες).
Σε περίπτωση που τις χρειαστείτε διαθέτω και φωτογραφίες αλλά και τις αποδείξεις του λογαριασμού.»
Αντώνης Χατζηαντωνίου
Καθηγητής Φυσικής
Ρόδος 6-7-2009
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου